«گاه خویش» در گالری شلمان برپا می‌شود

لست سکند

نمایشگاه نقاشی شیما شوقی بیگی با عنوان «گاه خویش» امروز عصر در گالری شلمان افتتاح خواهد شد. در این نمایشگاه هنرمند سعی کرده است به دغدغه‌های زن امروز ایرانی بپردازد و مشکلاتش را به تصویر بکشد.

به گزارش کاماپرس، در این نمایشگاه نقاشی ۱۹ اثر از شیما شوقی بیگی به نمایش در خواهد آمد. این هنرمند ۳۵ ساله، تحصیلات مقطع کارشناسی خود را در رشته نقاشی از دانشگاه علم و فرهنگ به پایان رسانده است و مدرک کارشناسی ارشد مطالعات زنان را از دانشگاه آزاد اسلامی گرفته است.

راز آسمان پایتخت

در استیتمنت نمایشگاه «گاه‌خویش» آمده است: «فضایی برای خویشتن خویش، دقیقا همان اتفاقی است که سالیان دراز زنان و خصوصا زنان ایران از آن بی‌بهره‌اند، برای همین است که زیبایی،نشاط، صلح و دوستی رو به کاهش است. زنان می‌توانند هر جایی را سرسبز و برای زندگی ممکن کنند. به شرط آن‌که زندگی‌شان از آنِ خویش باشد؛ حتی شده یک وجب. دقیقا همان زمان است که شروع به خلق کردن و شکوفا شدن می‌کنند».

افتتاحیه این رویدادی هنری امروز از ساعت ۱۶ تا ۲۰؛۳۰ در گالری شلمان برگزار خواهد شد؛ علاقه‌مندان برای بازدید از آثار این هنرمند، علاوه بر شرکت در افتتاحیه امروز، می‌توانند از ۱۰ تا ۱۴ مهر بین ساعت‌های ۱۶:۳۰ تا ۲۰ به نشانی: تهران، بلوار میرداماد، رودبار غربی (جنوبی)، کوچه کاووسی، پلاک ۲۷، طبقه اول، گالری شلمان مراجعه کنند.

مرتبط با : گالری شلمان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز