گارانتی جارو بابکتی چه خدماتی را شامل می‌شود؟

لست سکند

تمیزی محیط‌های بزرگ و سوله‌ها همیشه یکی از دغدغه مدیران محسوب می‌شود. زیرا نیروی انسانی به خوبی قادر به انجام این کار نبوده و ضمنا هزینه زیادی برای کارخانه‌ها و سوله‌ها به بار می‌آورد. اما ورود جارو تراکتوری و بابکتی به بازار باعث شده تا دغدغه مدیران در این خصوص حل شود. در واقع مدیریت هر مجموعه وسیعی با یک بار هزینه خرید این جاروها و وسایل، تا سال‌ها بابت هزینه تمیزی کف مجموعه آسوده خاطر است. البته بهتر است گارانتی جارو بابکتی هم فراموش نشود!

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ صنعت، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تا چند سال قبل تمامی جاروهای صنعتی اعم از تراکتوری، بابکتی و … به ایران وارد می‌شد. در واقع کشور ما وارد کننده صرف بود. اما اکنون شرایط تغییر کرده و مجموعه ایران بابکت به صورت مستقل انواع جارو تراکتوری، بابکتی و … را تولید و به بازار عرضه کرده است. جاروهای تولید شده اعم از مینی لودر بابکتی، تراکتوری، دارای عرض‌های مختلف و … همگی دارای یکسال گارانتی هستند. البته خریداران باید به درستی جارو را به کار برده تا بتوانند از گارانتی جارو بابکتی استفاده کنند.

در واقع مشتریان باید به این جاروها ضربه وارد نکنند، آن‌ها را به دستگاه‌های غیراستاندارد نبندند و مواردی از این قبیل نداشته باشند. برخی افراد به منظور افزایش بازخورد دستگاه، سیستم هیدرولیک آن را دستکاری می‌کنند. در صورتی که جارو برای فشار روغن خاصی طراحی شده و براساس همان میزان فشار سیستم هیدرولیک کار می‌کند. در صورتی که فشار هیدرولیک بیشتر و کمتر شود و ناشی از دستکاری باشد، در چنین شرایطی گارانتی کارساز نخواهد بود.

شرایطی که گارانتی به خرابی جارو بابکتی تعلق می‌گیرد

اگر دستگاه طی یکسال گارانتی به مشکل مکانیکی و داخلی برخورد کنند، ایران بابکت به صورت رایگان خدمات را ارائه خواهد داد. در واقع اگر مسئله پیش آمده برای جارو ناشی از تولید باشد، همه اقدامات به صورت رایگان خواهد بود و مشتری از سرویس مجانی ایران بابکت بهره مند خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

افرادی که مشتری ایران بابکت هستند با خیال راحت از این مجموعه خرید دارند. زیرا این مجموعه تمامی گواهینامه‌های ایزوی مورد تایید سازمان‌های اروپایی را در اختیار دارد. ضمنا این شرکت برای خرید راحت و بی‌دغدغه مشتریان، مجوز فروش کالا به صورت اینترنتی را نیز دریافت کرده است.

راه‌های آگاهی از قیمت جارو بابکتی و مینی لودر ایران بابکت

افراد به منظور آگاهی از چگونگی فعالیت جاروهای تراکتوری، بابکتی و … یا خرید مینی لودر بابکت و سایر محصولات این مجموعه می‌توانند با شماره ثابت 02166192021 و شماره همراه 09123002274 تماس داشته باشند. علاوه بر این شماره تماس‌ها، افراد از طریق شبکه‌های اینترنتی واتساپ، تلگرام و اینستاگرام ایران بابکت نیز امکان برقراری ارتباط با کارشناسان باتجربه این مجموعه را خواهند داشت.

ایران بابکت به منظور آسودگی بیشتر مشتریان کاتالوگ انواع محصولات را تهیه کرده و افراد با دانلود کاتالوگ مورد نظر خود به راحتی امکان آگاهی از قابلیت‌ها و شیوه استفاده از دستگاه مورد نظر را خواهند داشت. ضمنا مشتریان به منظور آگاهی از قیمت محصولات بابکتی و جارو تراکتوری و … می‌توانند با چند کلیک به وبسایت ایران بابکت مراجعه کرده و قیمت روز انواع وسایل موجود در سایت این مجموعه را مشاهده کنند یا در صورت نبود نرخ‌های به روز رسانی شده، استعلام بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : بابکت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز