کیوان امام وردی ؛ از اعتراف به تجاوز به 300 دختر تا کشف فیلم های سیاه از مخفیگاه متهم

بنا به اعلام برنا کیوان امام وردی ، که در فضای مجازی اقدام به اغفال دختران می کرد پس از دستگیری اعترافات تکان دهنده ای داشته است.

به گزارش کاماپرس، بر اساس گزارش هایی که در سایت ها و شبکه های اجتماعی و فضای مجازی منتشر شده این فرد در اطراف میدان انقلاب، کتابفروشی داشت و با استفاده از آشنایی قبلی در دانشگاه یا در سفرهای تفریحی، علمی و گردشگری در تهران، جزیره قشم و کیش، قربانیان خود را شناسایی و آن ها را به دام می انداخته است. شاکیان وی در پست هایی که در شبکه های اجتماعی منتشر کرده اند مدعی شده اند:  او با چرب زبانی و راه اندازی کانال در تلگرام و اینستاگرام و رایزنی با دختران، آنها را اغفال کرده و برای صرف نوشیدنی الکلی، به خانه اش دعوت می کرد و پس از اغفال قربانی، به آن ها تجاوز می کرد.
بر اساس ادعاهای مطرح شده، او با اغفال شماری از دانشجویان دختر یکی از پردیس های دانشگاهی در سال های اخیر، به تعدادی از دانشجویان این مجموعه، تجاوز کرده است و حالا از دیشب داستان تجاوز سریالی او، بازتاب های گسترده ای در رسانه های فارسی زبان و شبکه های اجتماعی داشته است.
یکی از قربانیان تجاوز کیوان امام وردی در توییترش نوشته است که کاش فقط به من تجاوز کرده بود! او اکنون به خیلی از دانشجویان دختر تجاوز کرده و مشابه سناریو من برای آن ها رخ داده است.

بر اساس آخرین اخبار و بنا به اعلام برنا، سردار رحیمی رئیس پلیس تهران اظهار کرده است که این متهم تاکنون به تجاوز به بیش از ۳۰۰ دختر طی ۱۰ سال گذشته اعتراف کرده است. به گفته این مقام پلیس، ‌ماموران انتظامی از مخفیگاه این متهم فیلم‌های سیاهی از تجاوز به ۴۶ دختر کشف کرده‌اند. از بین شاکیان متهم که حدود ۳۰ نفر هستند، ۱۰ نفر در مواجهه‌ حضوری با متهم او را شناسایی کرده و بقیه شاکیان نیز به صورت تلفنی با دادسرا تماس گرفته و شکایت خود را مطرح کرده‌اند. شاکیان این پرونده دختران جوانی ‌اهل تهران و برخی از شهرستان‌ها هستند و حتی برخی از آن ها از خارج از کشور با دادسرا تماس گرفته و شکایت خود را مطرح کرده‌اند.(این خبر به روز رسانی شده است)

دستگیری از سوی پلیس

در شرایطی که هشتگ #کیوان_امام در توییتر در حال ترند شدن است، سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری او خبر داد. او در تشریح جزئیات این خبر، گفت: متهمی که در روزهای گذشته شکایات زیادی علیه او از جانب قربانیانش در فضای مجازی مطرح شده بود توسط پلیس امنیت عمومی پایتخت دستگیر شد.
به گزارش تسنیم، او افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی تهران با رصد فضای مجازی با شکایت های متعددی روبرو شدند که نشان می داد فردی به نام “ک.الف” با فریب دختران دانشجو و کشاندن آنها به خانه خود اقدام به آزار و اذیت آنان کرده است.
رئیس پلیس پایتخت گفت: با توجه به حجم شکایت ها و جریحه دار شدن احساسات عمومی جامعه تحقیقات گسترده ای در این زمینه آغاز و در نهایت متهم دستگیر شد.
سردار رحیمی با اشاره به اینکه متهم در بازداشت پلیس به سر می برد، افزود: تمام شاکیان با اطمینان از محفوظ ماندن هویتشان در نزد پلیس می توانند برای طرح شکایت به پلیس امنیت عمومی واقع در انتهای خیابان مطهری، خیابان سروش مراجعه کنند.

آریاک سفر

متهم اعتراف کرده اما مدعی شده سادیسم دارد!

بر اساس آخرین اخبار رئیس پلیس تهران اظهار کرده است که این متهم به جرم خود اعتراف کرده اما مدعی شده است که سادیسم دارد اما این گونه نیست. ضمنا این مقام پلیس افزوده است که تاکنون شاکیان زیادی در رابطه با این پرونده به پلیس مراجعه کرده اند و مراجعه شاکیان هنوز ادامه دارد و پرونده در دست بررسی و رسیدگی است.

سردار حسین رحیمی بار دیگر تاکید کرد: پلیس امانت دار و رازدار مردم است و ما به‌ دنبال اثبات جرم رخ‌داده هستیم  بنابراین افرادی که توسط این شخص مورد آزار و تعرض قرار گرفته‌اند بدانند که نام و مشخصات آنها نزد پلیس محفوظ خواهد ماند.

(این خبر به روزرسانی شده است)

مهم ترین اخبار و گزارش های روز را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز