کیهان در حمایت از محسن چاووشی به ابی تاخت

کشمکش مجازی مهشید حامدی- همسر ابی خواننده لس آنجلسی –  با محسن چاووشی از جایی آغاز شدکه مهشید حامدی درصفحه توییترش به یکی از ترانه های چاووشی درباره حضرت علی واکنش نشان داد و به او حمله تندی کرد و او را عرب پرست و هنرمندی حکومتی خواند.
به گزارش کاما پرس،همسر ابی در اینستاگرام خود نوشت که چرا محسن چاووشی در اوج حملات به ناوچه کنارک و اتفاقات اجتماعی دیگر، آن شعر را نوشته و این سوال را پرسید که آیا هنرمند نتیجه حکومت است؟ پس از آن چاووشی، ضمن انتشار یک شعر  از ابی به دلیل برگزاری کنسرت انتقاد کرد و تلویحا وی را عربده کش نامید.
این دعوا مورد توجه بسیاری از رسانه ها از جمله کیهان قرار گرفته است، این روزنامه در مطلبی با عنوان «شمشیر جهل این بار توسط همسر خواننده فراری علیه امام علی (ع) کشیده شد!» نوشت: در پی انتشار یک قطعه موسیقی از سوی یکی از خوانندگان داخلی در وصف امام علی (ع) همسر یکی از خوانندگان کاباره‌ای فراری عصبانی شد!
براساس گزارش روزنامه کیهان در روزهای شب قدر و سالگرد شهادت امام اول شیعیان انتشار یک قطعه موسیقی در وصف مولای متقیان توسط یکی از خوانندگان ایرانی، موجب شد تا همسر خواننده ایران‌ستیز (ابی) در فضای مجازی با وضعیتی نامتعادل علیه باور‌های مذهبی مردم ایران و امام علی (ع) صحبت کند.
کیهان نوشت: البته ناگفته نماند که ابراهیم حامدی مشهور به «ابی» به خاطر اظهارات ضد ایرانی و خوش‌رقصی‌اش برای عربستان سعودی، با واکنش‌های منفی بسیاری مواجه شده است. چندی قبل ابی به همراه تعدادی دیگر از خواننده‌های فراری با حضور در یک جشن به میزبانی ولیعهد عربستان، ترانه‌هایی را خواندند، کنسرتی که با استقبال سردی مواجه شد. درواقع کنسرت ضد ایرانی عربستان، موجب رسوایی خوانندگانی شد که سال‌ها تظاهر به ایرانی بودن و وطن‌دوستی می‌کردند.

انتهای پیام

آریاک سفر
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز