کیندر ؛ شکلاتی که خُلق شما را عوض می‌کند!

لست سکند

شما نمی‌توانید بدون نام بردن از برند کیندر از شکلات صحبت کنید چرا که این برند با بیش از 4 دهه سابقه در دنیای شکلات و شیرینی حرف های زیادی برای گفتن دارد و به شکلاتی معروف است که خوردن آن خلق و خوی شما را عوض می کند!

به گزارش کاماپرس، این برند توسط یک کارآفرین و شیرینی پز معروف به نام میشل فررو در ایتالیا ساخته شد. وی فرزند پیترو فررو است که در سال 1946 فررو را تاسیس و نوتلا را اختراع کرد.

میشل یک آرزو کودکانه داشت: شکلاتی بسازد که مخصوص بچه هاست و کسانی که دل جوانی دارند. در نتیجه آن یک خلقت بی نظیر بر اساس ارزش های خانوادگی بود که شکلات کیندر را بوجود آورد. با گذشت سال‌ها، محصولات کیندر مورد توجه کودکان و بزرگسالان قرار گرفت و به دلیل کیفیت، تنوع و محصولات خلاقانه اش در تمام نقاط جهان شناخته شد.

راز آسمان پایتخت

10 حقیقت درباره کیندر که توسط گروه “شکلات و لذت بیشتر” منتشر شده است:

  1. وقتی که آلمانی ها در دهه 1950 ایتالیا را به عنوان مقصد تعطیلات کشف کردند، میشل فررو به آلمان رفت و اولین کارخانه شکلات سازی خود را در خارج از ایتالیا در سال 1956 افتتاح کرد. شکلات کیندر برای اولین بار در سال 1968 به بازار آلمان معرفی و در همان سال به سرعت وارد بازار ایتالیا شد. این محصول هنوز در آلمان و ایتالیا تولید می‌شود.
  2. شکلات کیندر 3 چیزی که بچه ها دوست دارند را در یک محصول گنجانده : شکلات، بازی و کشف چیزهای جدید. یکی از محصولات آن سورپرایز کیندر است که مانند ماتریوشکاست؛ اسباب بازی درون یک کپسول و کپسول درون شکلات شیری.
  3. کیندر یک کلمه آلمانی است و فررو به همین دلیل این نام را انتخاب کرده تا بازار هدف را نشان دهد اما حالا به عنوان یک برند رشد یافته محصولاتی دارد که مورد علاقه جهانیان است.
  4. کیندر در ابتدا فقط برای بازار آلمان طراحی شده بود اما حالا در جای جای جهان پخش شده است.
  5. کیندر قصد دارد تا والدین را در تربیت فرزندان خوشحال حمایت کند و به همین دلیل محصولاتی را تولید می‌کند که سرگرمی و خوشحالی را در زندگی کودکان به ارمغان می آورد.
  6. کیندر محصولات متنوعی دارد مثل: kinder bueno که مجموعه ای از ویفرهای شکلاتی میله ای با مغز فندوق است، کیندر سورپرایز، کیندر جوی، کیندر دلیس، کیندر مکسی و …
  7. شکلات های کیندر خلق وخوی شما را عوض می‌کنند. این ماده در تولید هورمون های خوشحالی موثر است و در لحظه تاثیر خود را می‌گذارد زیرا به محض شنیدن بوی شکلات این هورمون ها در بدن تولید می‌شوند.
  8. شکلات کیندر با گذر زمان تغییر می‌کند تا مطابق با سلیقه ها باشد اما همچنان کیفیت خود را حفظ کرده است.
  9. طراحی بیسکوییت کیندر هپی هیپو بر اساس یک اسباب بازی محبوب است که در داخل شکلات های کیندر سورپرایز بود.
  10. شکلات کیندر را در هر زمانی از روز می‌توان خورد و محدودیتی ندارد. این شکلات یک مزه خوب برای هر لحظه است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز