کیش گزینه میزبانی تمرینات تیم های جام جهانی قطر

لست سکند

یک مقام مسئول در منطقه آزاد کیش ، این جزیره را گزینه مناسب برای جذب هواداران و تمرینات تیم های حاضر در جام جهانی 2022 قطر اعلام کرد.

به گزارش کاماپرس، برگزاری مسابقات جام جهانی 2022 در قطر فرصتی برای امکانات زیرساختی وگردشگری جزیره کیش به شمار می رود و مسئولان منطقه آزاد کیش به دنبال بهره گیری از این فرصت هستند. با توجه به نزدیک بودن کیش به قطر حتی صحبت از میزبانی چند مسابقه از مسابقات جام جهانی 2022 در این جزیره نیز به میان آمده بود.

بنا به اعلام ایسنا توجه به شرایط قطر و تناسب آب و هوای این کشور با کیش ، بحث هایی در رابطه با مشارکت این جزیره در جام جهانی مطرح بود و سال گذشته مسئولان منطقه آزاد کیش رسما اعلام کردند که  مذاکراتی بین فدراسیون فوتبال ایران و مسئولان قطری صورت گرفته و حتی کارشناسان برای بازدید و ارزیابی به کیش آمده‌اند از این رو در حال آماده‌سازی زمین و هتل و سایر امکانات برای مشارکت در برگزاری جام جهانی قطر هستند، اما این گونه نیست که مسابقه‌ای در کیش برگزار شود.

جذب هواداران تیم های جام جهانی قطر در کیش

راز آسمان پایتخت

آخرین پیگیری از غلامحسین مظفری -مدیرعامل منطقه آزاد کیش- در رابطه با وضعیت جزیره برای برگزاری جام جهانی قطر با این توضیح همراه بود که با شرایط کرونایی موجود بعید نیست که تغییر زمانی هم در جام جهانی ایجاد شود، اما با این وجود ما در حال انجام مقدمات و زمینه‌های لازم برای مشارکت در برگزاری این مسابقات هستیم که جزیره می‌تواند فضای مناسبی را برای تمرین و همچنین جذب هواداران داشته باشد ولی برگزاری مسابقات در  کیش منتفی است.

مظفری  افزود: ما اگر بتوانیم جذابیت بیشتری فراهم کنیم و خطوط پروازی مناسب در اختیار طرف مقابل قرار دهیم، با توجه به اینکه فاصله زمانی مسابقات تیم‌ها سه روز است و از سویی اینجا نیاز به ویزا ندارد، هواداران می‌توانند این فاصله را در کیش بگذارنند و حتی با آماده‌سازی زیرساخت‌ها تمرین تیم‌ها نیز در جزیره برگزار شود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز