کیا اسپورتیج QL با ظاهر اسپرت و جوان پسند به ایران آمد

لست سکند

خودروی کیا اسپورتیج QL با ظاهری اسپرت تر و جوان پسندتر از نمونه قبلی خود و با پلاک سیاسی به ایران آمد.

به گزارش کاماپرس، آنچه فیس لیفت کیا اسپورتیج QL را برای علاقمندان به خودرو جذاب تر از نمونه قبلی می کند، ظاهر متفاوت و اسپرت تر آن است، سازندگان این خودرو با ارتقای خطوط طراحی سپرها، ظاهر اسپورتیج جدید را اسپرت تر کرده اند.
تغییر در قالب سپر جلو و عقب، گرافیک جدید کاسه چراغ ها، مه شکن های جدید، دیفیوزرهای جدید، تغییر برخی اجزا و طراحی کابین موجب شده تا اسپورتیج QL فیس لیفت تفاوت ظاهری قابل ملاحظه ای با نمونه اولیه داشته باشد.
ناگفته نماند که با وجود استقبال از اسپورتیج QL کیا در زمان عرضه و آغاز رقابتی جذاب میان این خودرو با نمونه های مشابه، مصوبه ممنوعیت واردات خودرو مانع از تداوم ورود این خودرو و سپس فیس لیفت آن در سال 2019 شد اما حالا با پلاک سیاسی این خودرو در پایتخت دیده شده است.

نگاهی به اسپورتیج QL

راز آسمان پایتخت

به گزارش عصر ایران، کیا اسپورتیج QL پنجمین نسل از این کراس اوور متوسط کره ای است که سال ۲۰۱۵ به بازار جهانی معرفی شد. این خودرو برای نخستین بار در نمایشگاه بین المللی خودروی شهر آفتاب ۱۳۹۵ به ایرانیان معرفی شد و در نهایت با مدل های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ پا به بازار گذاشت و پلاک ملی را دریافت نمود.
در حال حاضر کیا اسپورتیج نسل جدید با پیشرانه 2.4 لیتری ۴ سیلندر GDi در بازار ایران یافت می شود که اکثرا مدل ۲۰۱۸ هستند و ویژگی هایی چون جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک، قابلیت دو دیفرانسیل AWD، سقف پانورامیک، فرمان کمکی برقی، رادار نقطه کور، سردکن و گرمکن صندلی های جلو و…را دارند.
کمپانی کیا در سال ۲۰۱۹ فیس لیفت به نسبت جذابی را برای این خودرو معرفی کرد و تا حدی با ارتقای خطوط طراحی سپرها، ظاهر اسپورتیج جدید را اسپرت تر نمود. تغییر در قالب سپر جلو و عقب، گرافیک جدید کاسه چراغ ها، مه شکن های جدید، دیفیوزرهای جدید، تغییر برخی اجزا و طراحی کابین باعث شده تا اسپورتیج QL فیس لیفت تفاوت ظاهری مشهودی را با نمونه اولیه داشته باشد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز