کوییک دنده ای سفید فروش فوری می‌شود

لست سکند

در اولین پیش فروش کوییک در سال 1400 که با موعد تحویل یکساله انجام شد تعداد متقاضیان کوییک R معمولی از تعداد خودروهای عرضه شده کمتر بود و قرعه کشی لغو شد به این ترتیب به نظر می رسد دوران پیش فروش این خودرو به صورت بلندمدت به پایان رسیده و فقط فروش فوری آن متقاضی خواهد داشت.

به گزارش کاماپرس، بازار پیش فروش خودرو با تحولات مهمی روبرو شده است و به نظر می رسد دیگر شاهد پیش فروش با موعد تحویل بلندمدت خودروهایی همچون کوئیک نباشیم.

براساس آمارهای منتشر شده از اولین پیش فروش سایپا در سال 1400 تمامی ثبت نام کنندگان برای خودروی کوییک R تریم معمولی، بدون انجام قرعه کشی، برنده شدند چراکه ظرفیت فروش این خودرو 11 هزار دستگاه بود اما فقط چهار هزار نفر برای آن ثبت نام کرده بودند.

این طور به نظر می رسد که از این پس سایپا برای فروش کوئیک دنده ای سفید فقط باید روی فروش فوری آن حساب کند چرا که پیش فروش این خودرو با موعد تحویل طولانی مورد استقبال قرار نمی گیرد.

روزنامه هفت صبح نوشته است که در این قرعه کشی خودروی کوییک R تریم قرمز، همچنان محبوب و پرمتقاضی بوده چراکه میزان ثبت نامی ها، بیشتر از ظرفیت فروش سایپاست.

راز آسمان پایتخت

همچنین طبق اعلام سایپا، تمامی محصولات زامیاد که در پیش فروش عید فطر عرضه شده بودند، به دلیل کمتر بودن تعداد ثب تنا مکنندگان از ظرفیت فروش خودروها، بدون انجام قرعه کشی، به همه متقاضیان واگذار می شوند.

در این مرحله از پیش فروش زامیاد، سه هزار دستگاه وانت دیزلی، 2500 دستگاه وانت بنزینی آپشنال، 7500 دستگاه وانت دوگانه سوز آپشنال و 1500 دستگاه نیز وانت پادرا پلاس عرضه شده بود.

شایان ذکر است در این مرحله از ثبت نام پیش فروش سایپا ، بیش از 195 هزار نفر برای حدود 47 هزار خودرو سایپا، نام نویسی کرده بودند که البته برنده شدن 47 هزار نفر به معنی خریداری تمام خودروها توسط آنها نیست و طبق تجربه برخی متقاضیان با وجود برنده شدن در قرعه کشی از واریز پیش پرداخت خودداری می کنند.

اخبار مهم و پربازدید را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز