کوئیک اس با ظاهر جدید کی وارد بازار می‌شود؟

لست سکند

شواهد نشان می‌دهد تولید کوییک اس در کارخانه سایپا افزایش پیدا کرده و به زودی این خودرو با ظاهری جدید وارد بازار می‌شود.

به گزارش کاماپرس، تولید کوییک اس زمستان سال گذشته در شرکت خودروسازی ساپیا شروع شد، اما بعد از مدتی مسئولان سایپا اعلام کردند به دلیل مشکلاتی که در تامین قالبهای این خودرو دارند،‌ممکن است تحویل آن با تاخیر مواجه شود.

با این اوصاف خبرهایی از خط تولید سایپا شنیده می شود که حاکی از تولید دوباره این خودرو است و کوییک اس به زودی وارد بازار می شود. شنیده می شود به زودی دعوتنامه ها و صدور فاکتور نمونه پایه کوییک فیس لیفت نیز آغاز می شود.

 کوییک اس با موتور جدید تولید می شود

کوییک S نسخه پایه کوییک فیس لیفت است.این خودرو به پیشرانه M15 مجهز است که با حجم ۱٫۵ لیتر، ۸۷ اسب بخار را با گشتاور ۱۲۸ نیوتن متر تولید می کند. این پیشرانه ۴ سیلندر و ۸ سوپاپ توان خود را از طریق جعبه دنده ۵ سرعته دستی به چرخ های جلوی کوییک S می رساند.

راز آسمان پایتخت

البته مدیران مگا موتور و سایپا می گویند که در اواسط سال ۱۴۰۰ پیشرانه M15GSI در کوییک S نصب می شود. این پیشرانه با همان حجم و چیدمان ۴ سیلندر و ۸ سوپاپ، به سامانه زمان بندی متغییر سوپاپ های ورودی مجهز بود و تغییراتی در ساختار پاشش سوخت، جرقه زنی، سرسیلندر و… آن رخ داده است.

قیمت کوییک اس چقدر است؟

بر اساس بخشنامه شورای رقابت، کوییک اس با قیمت مصوب ۱۴۳ میلیون و ۱۰۶ هزار تومان به متقاضیان عرضه می شود. البته کوییک اس هم مثل خودرو شاهین و ساینا اس با قوانینی مثل در رهن بودن سند خودرو، پیش فروش شده است و این هاچ بک کراس فیس لیفت با ورودش به بازار خودرو، امکان خرید و فروش رسمی را تا ۱۲ ماه نخواهد داشت. به همین دلیل در حال حاضر نمی توان برای کوییک اس قیمتی در بازار آزاد مشخص کرد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : سایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز