رونمایی «کن» از یک اجاق گاز صفحه ای جدید

شرکت لوازم خانگی کن اجاق گاز صفحه‌ای شیشه‌ای کن مدل CG-1402»  را به بازار معرفی کرد.

به گزارش کاماپرس، بنا بر اعلام گروه لوازم خانگی کن، با توجه به اقبال خریداران به گازهای صفحه‌ای این مجموعه یک گاز صفحه‌ای جدید به بازار عرضه کرد.

در معرفی اجاق گاز صفحه‌ای شیشه‌ای کن مدل CG-1402»   آمده است: «این محصول دارای چهار شعله است و جنس صفحه تمام شیشه آن به رنگ مشکی است. در این مدل شعله‌ها به صورت خطی در کنار هم با زاویه کم و شعله های پلوپز در طرفین قرار گرفته‌اند. این مدل دارای فندک اتوماتیک بوده و ولوم های کنترلی شعله‌ها در قسمت پایینی و میانی گاز تعبیه‌ شده‌اند. شبکه چدنی نیز روی شعله‌ها قرار می‌گیرد تا قابلمه و تابه روی آن قرار گیرد. شبکه چدنی به شکل ضربدری در نظر گرفته شده و باعث زیبایی صفحه می‌شود. شعله ها در این مدل دارای سایزهای مختلف هستند تا ظروف با اندازه‌های گوناگون روی آن‌ها قرار گیرد. سر شعله و شیر در این مدل از نوع HE LUXE ایتالیاست. سیستم ایمنی این اجاق‌گاز ترموکوپل اولترا رپید است. شیشه این مدل دورتراش و سکوریت است. این اجاق‌گاز صفحه‌ای برای آشپزخانه‌های متوسط تا بزرگ بسیار کاربردی و مناسب است. قابلیت تنظیم با گاز شهری و یا گاز سیلندری مایع در این مدل نظر گرفته شده است.»

آریاک سفر

گروه لوازم خانگی کن از جمله برندهای مطرح کشور است که در کارنامه خود سوابقی چون، قرار گرفتن در لیست 100 برند برتر کشور، برگزیده شدن به عنوان چهره ماندگار کیفیت ایران، برنده جایزه بزرگترین مسابقه طراحی صنعتی از کشور ایتالیا، دریافت نشان زرین تضمین کیفیت و مرغوبیت محصول در صنایع وابسته به ساختمان را دارد.

مرتبط با : کن
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز