کنکور 99 ؛ مقایسه کنکور دکتری با ترددهای پاساژ علاء الدین!

لست سکند

معاون کل وزارت بهداشت در یک مقایسه عجیب درباره کنکور 99 مدعی شد برگزاری آزمون جامع یا ورودی دکتری با تردد یک روزه و حتی دو ساعته پاساژ علاالدین برابری می کند!

به گزارش کاما پرس، درحالی که ستاد ملی مبارزه با کرونا چندان موافق برگزاری آزمون های سراسری نیست، وزارت بهداشت از برگزاری آزمون ها درموعد مقرر می گوید.
براساس اطلاعیه سازمان سنجش، آزمون های سراسری کارشناسی، ارشد و دکتری در زمان اعلام شده برگزار می شوند و احتمال لغو این آزمون ها وجود ندارد، اما از سوی دیگر رئیس ستاد مقابله با کرونای تهران معتقد است که تهران شرایط میزبانی آزمون‌ها را ندارد و برگزاری چنین آزمون‌هایی پروتکل‌هایی دارد که از اجرای این پروتکل‌ها و ضوابط اطمینان نداریم.
از سوی دیگر معاون کل وزارت بهداشت معتقد است که شرایط لازم برای برگزاری آزمون ها فراهم شده و حتی برگزاری آزمون جامع یا ورودی دکتری از لحاظ تعداد نفرات با تردد یک روزه و حتی دو ساعته پاساژ علاالدین قابل مقایسه نیست.
ایرج حریرچی، درباره برگزاری کنکور می گوید: به نظر نمی رسد که کسی به دنبال این موضوع باشد که امسال دانشگاه ها ورودی نداشته باشند، چون یک میلیون داوطلب داریم و در سال های آینده نیاز به پزشک، مهندس و … داریم.

مطالب مرتبط را بخوانید:

فرض عدم برگزاری کنکور 99 را کنار بگذاریم

راز آسمان پایتخت

به گزارش عصر ایران، معاون کل وزارت بهداشت می افزاید: فرض عدم برگزاری کنکور را باید کنار بگذاریم و باید با توجه به سیاست های اعلام شده در ایران و سایر کشورها فعالیت های اجتماعی، اقتصادی و آموزشی برگزار شود اما این فعالیت ها با فاصله گذاری اجتماعی انجام شود.
او ادامه می دهد: کنکور دکتری از لحاظ تعداد، جمعیت بالایی ندارد و فاصله گذاری اجتماعی در آن رعایت می شود، درخواست وزارت بهداشت 1.2 متر فاصله در بین آزمون دهندگان است که سازمان سنجش 1.8 متر فاصله گذاشته است.
به گفته حریرچی، امتحان جامع دکتری یا ورودی دکتری به اندازه یک روز و حتی دو ساعت پاساژ علاالدین نیست و درباره آزمون فوق لیسانس و دکتری نباید نگران نباشیم ، برگزاری آزمون سراسری کنکور هم از 2 روز به 4 روز افزایش یافته است و افراد مشکوک در سالن های مجزا در محل های دیگر آزمون می دهندو اگر کسی بیمار باشد آزمون در بیمارستان از او گرفته می شود.معاون کل وزارت بهداشت اظهار می کند: باید خط تبلیغاتی در این باره را بررسی کنید و ببینید خبرهای مربوط به برگزاری کنکور از کجا نشات می گیرد، اگر برگزار کنیم مورد انتقاد قرار می گیریم که چرا برگزار کردید، اگربرگزار نشود می گویند مملک بهم ریخته است.

 

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “کنکور 99 ؛ مقایسه کنکور دکتری با ترددهای پاساژ علاء الدین!

  1. زهرا گفته:

    این نظر من رو ثبت کنید
    میخوام بگم که آقای حریرچی بهتره نظر ندن کلا. ایشون همون کسی هستن که تو برنامه ی زنده گفتن اگه شهرها رو قرنطینه کنیم مردم میرن مسافرت!
    الانم که دارن تعداد داوطلبان آزمون جامع و ورودی دکتری رو از لحاظ تعداد نفرات با تردد یک روزه و حتی دو ساعته پاساژ علاالدین مقایسه میکنن! واقعا متاسفم

  2. M گفته:

    منطق برگزاری کنکور ها در ایران
    کنکور دکتری : جمعیتش اندازه ورودی ی روزه پاساژ علاالدینه !!!!!
    کنکور ارشد : جمعیتش اندازه ورودی ی روزه کل پاساژ های تهرانه!! کنکور سراسری : جمعیتش اندازه ورودی ی روزه کل پاساژ های کشوره !!!!!!!!
    اینه سطح سواد و منطق مسئولینی که قراره برای یک کشور تصمیم گیری کنند و سرنوشت میلیون ها انسان در دستان همچین کسانی هستش !!!!!!!

  3. ناشناس گفته:

    اگه اونایی رو که نزدیک شش ماهه به حرف شما مسولان گوش دادن وتوخونه ها ماندند و نگذاشتند بچه هاشون از خونه بیرون بیان رو با پاساژ گردها یکی میدونین که تیپ خاصی از مردم هستند،در صورت بیماری فرزندان عزیزمون خدا از شما نگذرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز