کنکور سراسری ۱۴۰۰ باز هم زیر سایه کرونا برگزار می شود

ثبت نام برای شرکت در کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ از هفته آینده شروع می شود.

به گزارش کاماپرس، امسال پرحاشیه ترین کنکور تاریخ به دلیل اپیدمی کرونا و بعد از چند بار تعویق برگزار شد . هنوز مشخص نیست کرونا در زمان برگزاری کنکور سال آینده هنوز هم هست یا نه، اما از هفته آینده ثبت نام شرکت کنندگان در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز می‌شود.

ثبت نام در کنکور سال ۱۴۰۰از روز یکشنبه، ۱۲ بهمن از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org آغاز می شود و در روز شنبه ۱۸ بهمن ماه پایان می پذیرد.

متقاضیان‌ برای پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه‌)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌ نور و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی فقط در این درگاه می توانند ثبت نام کنند.

آریاک سفر

بر این اساس متقاضیان در مهلت تعیین شده می‌توانند برای شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ ثبت‌نام کنند. دفترچه راهنما به همراه اطلاعیه تکمیلی ثبت‌نام در آزمون مذکور همزمان با شروع ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش قابل دسترس خواهد بود و آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ در تاریخ‌های ۱۰ و ۱۱ تیر ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

البته این تاریخی است که فعلا از طرف سازمان سنجش اعلام شده است، باید دید کنکور سال ۱۴۰۰ باز هم زیر سایه کرونا برگزار می شود یا اینکه کنکوری های با خیال راحت و بدون ماسک و الکل می توانند تست بزنند؟

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز