کنکور سراسری امسال برگزار می‌شود؟

لست سکند

یکی از موضوعاتی که بیشتری آسیب را از کرونا دید، مبحث تحصیل و آموزش بود. مدارس کشور که از ابتدای اسفندماه عملا با تعطیلی مواجه شدند، پس از دوری دوماهه دانش‌آموزان از محیط تحصیلی، این روزها در پی بازگرداندن آن‌ها با استفاده از سامانه شاد هستند که حداقل تا به امروز در این امر چندان موفق ظاهر نشده‌اند. با این حال، سوالی که برای بسیاری از دانش‌آموزان، مخصوصا پشت کنکوری‌ها مطرح است، این است که آیا کنکور سراسری امسال برگزار می‌شود؟

به گزارش کاماپرس، اگرچه نبود زیرساخت‌های اینترنتی و سخت‌افزاری موجب دور افتادن بسیاری از دانش‌آموزان از محیط تحصیل، برنامه‌های کنکوری و … شد، اما به نظر می‌رسد دولت قصد ندارد از برگزاری کنکور 99 کوتاه بیاید.

روحانی: کنکور 99 برگزار می‌شود

رئیس جمهور در جلسه امروز هیات دولت، گفت: «کنکور امسال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در تاریخی که به زودی اعلام خواهیم کرد، برگزار خواهد شد.»

دشمن در پی تعطیلی کشور بود

روحانی با اشاره به شرایط پیش آمده برای کشور در دوران کرونا، ادامه داد: «از همان ابتدا که با این ویروس مواجه شدیم، متوجه خطری شدم که به موازات کرونا، کشور را تهدید می‌کرد؛ این موضوع را هم از طریق شبکه‌های بیگانه متوجه شدم. آن‌ها می‌خواستند از طریق به تعطیلی کشاندن، کشور را به هم بریزند.»

راز آسمان پایتخت

ادامه فعالیت مراکز خدماتی بدون یک روز تعطیلی

وی با اشاره به اهمیت سلامت مردم در کشور، اظهار کرد: «اما در کنار سلامت، موضوعاتی مانند آب، برق، گاز و … نیز از امورات مهم کشور هستند که نمی‌توان آن‌ها را به سادگی تعطیل کرد. بسیاری از خدمات برای جامعه ضروری است و برخی از کالاها نیز همان‌طور. به هر حال، مواد غذایی و مواد ضدعفونی جزو کالاهای ضروری هستند و ما هم در قدم اول روی این کالاها متمرکز شدیم و خیلی قاطع روی این موضع ایستادیم که تمامی این مراکز خدماتی باید بدون یک روز تعطیلی به فعالیت خود ادامه دهند.»

رئیس جمهور در پایان تصریح کرد: «ما با رعایت برخی موارد، توانستیم این تصمیم را بدون کوچک‌ترین مشکل پیاده‌سازی کنیم اما بسیاری از کشورها در اجرای این موضوع با مشکل مواجه شدند.»

پایان پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز