کنسرت محسن یگانه تمدید شد

لست سکند

کنسرت محسن یگانه برای یک روز تمدید شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، پیش از این قرار بود محسن یگانه دو اجرا در روز پنجم مردادماه داشته باشد که کنسرت این خواننده در ششم مردادماه نیز تمدید شد و دو اجرای دیگر هم در این روز خواهد داشت.

محسن یگانه روز ششم مردادماه در دو سانس؛ راس ساعت 18 و 22 برای مخاطبان خود اجرا می‌کند که در حال حاضر تمامی بلیت‌های این کنسرت به فروش رسیده است.

یگانه پیش از این در تاریخ 22 تیرماه کنسرتی در بوشهر داشت که هنگام اجرای آهنگ بهت قول می‌دم به علت گرفتگی صدا کنسرت خود را لغو کرد. او پس از لغو کنسرت از مخاطبان خود عذرخواهی کرد و گفت: فکر نمی‌کردم این اتفاق رخ دهد و صدای گرفته را در شان مخاطبان خود نمی‌دانم.

راز آسمان پایتخت

مسیر هنری محسن یگانه

محسن یگانه خواننده، ترانه‌سرا، نوازنده، آهنگساز و تنظیم‌کننده موسیقی است که در 23 اردیبهشت‌ ماه 1364 در گنبدکاووس متولد شد. او فعالیت هنری خود را با گیتار آغاز کرد و در ادامه راه هنری خود به عنوان اولین ترانه، نشکن دلمو را اجرا کرد.

آلبوم اول این هنرمند در سال 85 به صورت غیررسمی از طریق اینترنت منتشر شد که پس از آن یگانه به صورت تک آهنگ فعالیت کرد و چندسال بعد پس از آنکه مدتی به عنوان خواننده غیرمجاز شناخته می‌شد مجوز از سوی وزارت ارشاد دریافت کرد و در سال 1387 آلبوم نفس‌های بی‌هدف خود را منتشر کرد که اولین آلبوم رسمی یگانه بود. او مابین سال 87 تا 89 بیشتر وقت خود را صرف اجرای کنسرت می‌کرد و پس از وسواس‌های بسیار آلبوم رگ خواب را در مرداد 89 منتشر کرد که ترانه سکوت این آلبوم لقب محبوب‌ترین آهنگ سال 89 را ازآن خود کرد.

نام آلبوم بعدی یگانه حباب بود که با 14 قطعه در مهر 91 در بازار عرضه شد که آن زمان محسن یگانه گفته بود این آخرین آلبوم من است که پس از درخواست بسیار هواداران، دیگر آلبوم رسمی خود را با نام نگاه من در 20 اردیبهشت 1394 منتشر کرد. البته این خواننده محبوب از سال 91 تا 94 تک آهنگ‌هایی را نیز منتشر کرده بود.

محسن یگانه که ترانه‌سرایی بسیاری از کارهایش را خودش انجام می‌دهد؛ ترانه‌سرایی، آهنگسازی همچنین تنظیم برخی از آهنگ‌های محمد اصفهانی، علی لهراسبی و … را برعهده داشته است.

جوایز و افتخارات هنرمند پاپ

این خواننده همچنین در سال 1391 برنده تندیس بهترین اجرای زنده موسیقی پاپ در اولین جشنواره سالانه موسیقی ما شد.

یگانه تندیسی به عنوان یکی از مشاهیر تالار سالن تئاتر نوکیا لس‌آنجلس دریافت کرده است. این هنرمند در سال 1397 نیز برنده تندیس بهترین ترانه‌ساز در دومین مراسم جایزه ترانه افشین یداللهی شده است.

محسن یگانه همچنین با اشتراک آهنگ بهت قول میدم در شبکه‌های مجازی همچون یوتیوب و اینستاگرام عنوان پربازدیدترین ویدئوی ایرانی را برای خود کرد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز