کنسرت خندۀ حسن ریوندی در لنز با شکوه برگزار شد

حسن ریوندی

لنز یک تلویزیون تعاملی یا IPTV است؛ یعنی در آن کارهای بیشتری نسبت به عوض کردن کانال یا کم و زیاد کردن صدا می توانید انجام بدهید. به لطف لنز هر جا که باشید می توانید برنامه های تلویزیون را به طور زنده و بر بستر اینترنت ببینید و خودتان را با تماشای فیلم های سینمایی سرگرم کنید.

به گزارش کاماپرس، «کنسرت خندۀ حسن ریوندی»، به صورت زنده و اختصاصی از اپلیکیشن لنز ایرانسل پخش شد و بیش از 73هزار نفر، با خرید قبلی بلیت، آن را مشاهده کردند. این برنامۀ 90 دقیقه‌ای، در «تالار بزرگ کشور» در تهران برگزار شد و اپلیکیشن لنز ایرانسل، به صورت زنده و اختصاصی آن را برای علاقمندان پخش کرد.

بیش از 73هزار نفر، با خرید قبلی بلیت، این برنامه را تماشا کردند که نیمی از آنها ایرانسلی و نیمی دیگر از مشترکان سایر اپراتورهای دیتا بودند. تماشای این برنامه، مصرف حدود 80هزار گیگابایتی دیتا در کل شبکۀ ملی اطلاعات را به همراه داشت.

همچنین پیرو پیشنهاد وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به ایرانسل برای فراهم کردن شرایط انتفاع تولیدکنندگان محتوای داخلی در سکوهای توزیع محتوای کاربر محور، ایرانسل علاوه بر تخصیص سهم مربوط به تولیدکننده (گروه آقای حسن ریوندی) از درآمد فروش اشتراک این برنامه، سهم توافق‌شدۀ تولیدکننده از درآمد حدود 40هزار گیگابایت دیتای مصرفی در شبکۀ ایرانسل را نیز در اختیار وی قرار می‌دهد و آمادگی کامل دارد تا با سایر تولیدکنندگان محتوای داخلی نیز همکاری مشابهی داشته باشد. مهندس محمدجواد آذری جهرمی، در مراسم «رونمایی از دسترسی 1034 روستا به شبکۀ ملی اطلاعات» که 24 خرداد ماه 1399 در ساختمان مرکزی ایرانسل برگزار شد، از ایرانسل خواسته بود تا با همکاری سکوهای توزیع محتوای کاربر محور، شرایطی را فراهم کند تا بخشی از درآمد گردش محتوا در شبکه، به تولیدکنندۀ محتوا برسد.

آریاک سفر

به گزارش ایسنا، پیش از این، همزمان با عید سعید فطر، اپلیکیشن لنز ایرانسل، میزبان کنسرت آنلاین همایون شجریان و در مرداد ماه نیز میزبان کنسرت آنلاین سالار عقیلی بود. برنامه‌های کنسرت آنلاین با توجه به شرایط کرونایی و تعطیلی کنسرت‌ها، با هدف افزایش نشاط و همدلی در جامعه و ایجاد امکان مشاهدۀ برنامه‌های زندۀ فرهنگی و هنری برای علاقمندان، اجرا می‌شود. اپلیکیشن لنز، (Lenz.ir) تلویزیون اینترنتی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران است که کاربران می‌توانند آن را بدون هزینه دانلود کنند و هر لحظه و هر کجا، به مجموعه‌ای از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی (دوبله و با زیرنویس فارسی)، برنامه‌های زندۀ تلویزیونی، پخش مستقیم مسابقه‌های ورزشی (پخش زنده فوتبال، پخش زنده شبکه سه و…)، پادکست، کتاب‌های صوتی، موسیقی و آلبوم‌های جدید و… روی گوشی تلفن همراه یا در منزل روی تلویزیون دسترسی داشته باشند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهنای پام

مرتبط با : لنز
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آریاک سفر
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز