کمیسیون بورس آمریکا عامل افزایش قیمتی بیت کوین

امروز هم بیت کوین رشد قیمتی داشت و با افزایش 729 دلاری نسبت به روز گذشته، 62 هزار و 56 دلار شد. این رمزارز معروف طی یک ماهه اخیر بیشتر از 30 درصد رشد قیمتی را تجربه کرده است. احتمالا این افزایش قیمتی به خاطر موافقت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا برای آغاز فعالیت اولین صندوق سرمایه گذاری مبتنی بر بیت کوین است.

به گزارش کاماپرس، بالاخره کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا مجوز فعالیت اولین صندوق سرمایه گذاری مبتنی بر بیت کوین را با نماد «بیتو» صادر کرد. هدف اولیه از ارائه این صندوق، امکان خرید و فروش سهام با استفاده از سرمایه آن دسته سرمایه گذارانی است که علاقمند به ارزهای دیجیتالی بوده اما اطلاعات زیادی از آن ندارند.

در حال حاضر بسیاری از شرکت‌های آمریکایی قصد دارند تا بیت کوین وارد فضای بورس این کشور کرده و از آن بهره ببرند. یکی از این شرکت‌ها، گری اسکیل است که به عنوان سرمایه گذار بزرگ بیت کوین هم شناخته می‌شود. گری اسکیل قصد دارد تا چند روز دیگر درخواست خود را برای عرضه صندوق قابل معامله در بورس، ETF ، بیت کوین به کمیسیون بورس آمریکا ارائه دهد.

ظاهرا این شرکت می‌خواهد تا صندوق سرمایه گذاری در بیت کوین خود را به ETF آنی تبدیل کند. اگر این شرکت تاییدیه کمیسیون بورس آمریکا را دریافت کند، به عنوان اولین عرضه کننده این شکل از صندوق‌ها شناخته خواهد شد.

آریاک سفر

آمریکا؛ مرکز استخراج رمزارز دنیا

آمریکا در حال حاضر به عنوان بزرگ‌ترین مرکز استخراج رمزارز جهان شناخته می‌شود. برخلاف کشور چین که به طور کامل همه تراکنش‌های مربوط به ارزهای دیجیتالی را ممنوع کرد، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا اعلام کرده این نهاد قصدی برای ممنوع کردن ارزهای دیجیتال ندارد. اکنون تقریبا 35 درصد کل هش ریت شبکه استخراج رمزارزها در جهان مربوط به کشور آمریکا مربوط می‌شود.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز