کمک‌های انسان دوستانه یونیلور در عصر کرونا

یونیلیور، شرکت چندملیتی بریتانیایی-هلندی است، که مالک شمار زیادی از نام‌های تجاری بین‌المللی در زمینهٔ مواد غذایی، نوشیدنی‌ها، محصولات مراقبت‌های شخصی، شوینده‌ها و لوازم آرایشی بهداشتی می‌باشد.

به گزارش کاماپرس، شرکت یونیلیور از سال ۲۰۱۱ پس از شرکت‌های پروکتر اند گمبل و نستله سومین تولیدکننده کالاهای مصرفی جهان محسوب می‌شود، همچنین از سال ۲۰۰۹ تاکنون بعد از پروکتر اند گمبل و لورئال در رتبه سوم از بزرگترین شرکت‌های آرایشی و بهداشتی جهان، قرار دارد. این شرکت هم‌اکنون به‌عنوان بزرگترین تولیدکننده بستنی در جهان شناخته می‌شود.

شرکت یونیلور اعلام کرد متعهد می‌شود ۵ میلیون دلار کمک مالی به ۱۰ شهر آمریکا انجام دهد. این کمک‌ها با هدف رفع شکاف آموزش، دسترسی به غذا و تجهیزات ضروری و مقابله با اثرات نامتناسب اقتصادی که شیوع همه‌گیری بر زنان داشته است، انجام خواهد شد.
به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل روزنامه «دنیای‌اقتصاد» به نقل از بیز ژورنال، این شرکت چندملیتی تولیدکننده کالاهای مصرفی، به همراه گروهی از شرکای غیرانتفاعی پیشرو در خرده‌فروشی، از ۱۰ شهر ایالات متحده از جمله هوستون، مینیاپولیس، فورت‌وین، آتلانتا، لس‌آنجلس، فیلادلفیا، سینسیناتی، دیترویت، کارولینای شمالی و جنوبی و نیویورک کمک مالی جمع خواهند کرد. براساس یک خبر منتشر شده، این کمک‌ها با تمرکز بر حمایت از جوامع با جمعیت آسیب‌پذیر، از جمله خانواده‌های بی‌بضاعت، کسب و کارهای تحت مالکیت زنان و جمعیت سیاه‌پوستان و لاتین‌تبار‌ها انجام می‌شود.

این تلاش بخشی از برنامه شرکت «متحد برای آمریکا» است که از زمان راه‌اندازی در ماه مارس ۲۵ میلیون دلار کالا و خدمات اهدا کرده است. تحت این برنامه شرکت یونیلیور آمریکا به همراه دیگر همکاران خرده‌فروش آمریکایی موفق شده‌اند با اهدای طیف وسیعی از موارد از جمله یارانه، تامین غذا برای بانک‌های مواد غذایی محلی و کمک‌های مالی به سازمان‌های مردم‌نهاد پشتیبانی کنند. لومیناری یک مرکز همکاری جهانی است که سالانه ۲۵۰ کمک هزینه تحصیلی برای مشاغل تحت مالکیت زنان فراهم می‌کند. حداقل ۵۰ درصد از این کمک‌ها به کسب و کارهایی اختصاص داده می‌شود که متعلق به زنان رنگین‌پوست است.

فابیان گارسیا، رئیس یونیلیور آمریکای شمالی گفت: «این همه‌گیر باعث آسیب جدی به آموزش، مشاغل و دسترسی به غذا شده است. در یونیلور ما احساس می‌کنیم این وظیفه ماست که همه تلاش خود را برای کمک به جوامع نیازمند که بیشترین آسیب را دیده‌اند انجام دهیم. ما می‌دانیم که در کنار هم قدرت بیشتری داریم، بنابراین ما مفتخریم که با بزرگ‌ترین شرکای خرده‌فروشی خود در سراسر کشور متحد شده‌ایم که بتوانیم کمک‌های اثرگذارتری را انجام دهیم.»

آریاک سفر

شرکت یونیلیور، یک شرکت چند ملیتی بریتانیایی-هلندی است، که بیش از ۹۰ سال قدمت دارد و موفقیت‌هایش را مدیون ۱۵۵ هزار کارمند خود در سراسر جهان است. این غول کالاهای مصرفی مالک بیش از ۴۰۰ برند از نام‌های تجاری بین‌المللی است و دارای محصولات متنوعی شامل مواد غذایی، آبنبات، غلات صبحانه، نوشیدنی‌های انرژی‌زا، غذای کودک، نوشابه، بستنی، چای، قهوه، غذای حیوان خانگی، آب مظروف، آبمیوه، آدامس، پیتزا منجمد، آزمایش‌های بارداری، مواد تمیز‌کننده، محصولات زیبایی و مراقبت شخصی، محصولات بهداشتی، درمانی و دارویی است. این شرکت، بزرگ‌ترین تولید‌کننده صابون در جهان نیز است و محصولات آن در حدود ۱۹۰ کشور دنیا عرضه می‌شود. روزانه حدود ۵/ ۲ میلیارد نفر از مردم جهان از محصولات این شرکت استفاده می‌کنند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  بازار طلا و سکه، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز