کمپین تبلیغات فلای تودی وارد فصل دوم شد

فلای تودی پس از کمپین تبلیغاتی فصل زمستان در آستانه فرارسیدن بهار، فصل دوم کمپین خود را با دو شعار «امسال روی کدوم خطی؟!» و «امسال تو کدوم نقطه‌ای؟!» آغاز کرد.

به گزارش کاماپرس، در فصل اول تبلیغات فلای تودی نام مهمترین شهرهای گردشگرپذیر ایران از جمله کیش، تبریز، شیراز، اصفهان، تهران و بندرعباس به صورت نصفه و نیمه روی بیلبردها نمایش داده شده بود. در پایین کادر هم عبارت «سفرت رو کامل کن» درج شده بود که به نوعی شوق سفر را در مخاطب ایجاد می‌کرد. البته در برخی محیط‌های محدود از جمله فرودگاه کیش، اسامی شهرهای خارجی مانند استانبول و پاریس نیز روی تابلوهای تبلیغاتی به صورت نصفه و نیمه درج شده بود.

در فصل دوم کمپین که هنوز هم در سطح شهرها و فرودگاه‌های کشور قابل مشاهده است، شعارهای جدیدی درج شده است. روی برخی بیلبردها با همان رنگ و فونت قبلی عبارت «امسال روی کدوم خطی؟!» با حروف درشت نوشته شده است. زیر آن هم عبارت «900 خط هوایی در جهان برای پرواز تو» درج شده است. به نظر می‌رسد پیام اصلی این تبلیغ، امکان خرید بلیط هواپیما از 900 خط هوایی در سایت فلای تودی است.

در برخی دیگر از بیلبردها، عبارت «امسال تو کدوم نقطه‌ای؟!» به همراه عبارت «1.5 میلیون نقطه در جهان برای اقامت تو» درج شده است. احتمال می‌رود منظور از 1.5 میلیون نقطه، تعداد هتل‌هایی است که کاربران می‌توانند در سایت فلای تودی، اقامت در آن‌ها را رزرو کنند.

آریاک سفر

فلای‌ تودی، سامانه رزرو آنلاین بلیط و هتل است که توسط آژانس آبنوس گشت راه‌اندازی شده است.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : فلای تودی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز