کلاس‌های موسسه زبان نصیر تا 13 فروردین تعطیل شد

لست سکند

موسسه زبان نصیر اعلام کرد کلیه کلاس های این موسسه در تمام شعبات تا 13 فروردین 99 تعطیل است.

به گزارش کاما پرس به نقل از موسسه زبان نصیر، در اطلاعیه موسسه زبان نصیر آمده است: بر اساس ابلاغیه وزارت بهداشت مبنی بر الزام تعطیلی کلیه مراکز آموزشی و آموزشگاههای زبان به دلیل پیشگیری از ویروس کرونا تا پایان سال به اطلاع می رساند کلیه کلاس های این موسسه تا پایان تعطیلات نوروز یعنی تا پایان روز سیزدهم فروردین  بطور کامل تعطیل است.
این اطلاعیه در ادامه می افزاید: درصورتی که بعد از تعطیلات نوروز همه چیز به روند عادی بازگردد و دستور بازگشایی آموزشگاه های زبان صادر شود برنامه به شرح زیر خواهد بود:

راز آسمان پایتخت
  • کلاس های ترمیک دو روز در هفته و پکیج و تی ام و مدرسه زبان و مدرسه مکالمه از روز شنبه مورخه ۱۶ فروردین  طبق روز و ساعت قبلی خود تا پایان تعداد جلسات به روند معمول و عادی خود ادامه خواهند داد.
  • کلاس های ترمیک سه روز در هفته در یکی از روزهای پنجشنبه یا جمعه مورخه ۱۴ و ۱۵ فروردین ، سه جلسه کلاس درسی پشت سرهم خواهند داشت. (تاریخ و ساعت این جلسات اعلام خواهد شد) و سپس در دو هفته بعدی طبق روز و ساعت قبلی خود تا پایان تعداد جلسات به روند معمول و عادی خود ادامه خواهند داد. این دسته از دانشجویان از هم اکنون برای جلسه جبرانی پنجشنبه یا جمعه آمادگی داشته باشند.
  • کلاس های فقط جمعه از روز جمعه مورخه ۱۵ فروردین به روند معمول و عادی خود ادامه خواهند داد.
  • درصورتی که تعطیلات برای پیشیگیری از شیوع کرونا بیشتر از ایام نوروز ادامه پیدا کرد، برنامه مربوطه متعاقبا اعلام خواهد شد.
    در پایان این اطلاعیه تصریح شده است: گروه مدیریت نصیر با جلسات متعدد تمام احتمالات ممکن را درنظر گرفته و با طرح سناریوی احتمالی مختلف پیش بینی راهکارهای لازم را در تمامی شرایط اندیشیده است و این اطمینان خاطر را به دانشجویان  می دهد تا برنامه ریزی دقیق جهت اجرای کامل کلیه مفاد آموزشی به طور کامل صورت گیر و حقی ضایع نگردد.
مرتبط با : موسسه زبان نصیر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز