کشف 100 کیلو طلا و 27 هزار سکه از خانه ملکه خودرو

قوه قضائیه از کشف 100 کیلو طلا و 27 هزار سکه از منزل متهمه پرونده تخلف ارزی، خودرویی ، پولشویی و … معروف به ملکه خودرو خبر داد.

به گزارش کاماپرس، اگرچه تحریم و کمبود قطعه  از عوامل مهم به هم خوردن عرضه و تقاضای خودرو در کشور بوده اما ورود متخلفانی با بنیه مالی قوی به بازار خودرو هم یکی از عوامل آشفتگی این بازار بوده است. این متخلفان که به سلطان و ملکه خودرو معروف شده اند اکنون با حکم اعدام روبرو شده اند در سلسله ای از اعمال غیرقانونی موجب کمبود عرضه خودرو در بازار شده و نظام توزیع را در حوزه خودرو دچار مشکلات عدیده کرده اند.

آنچه از خانه ابرمتهمان این پرونده کشف شده نیز در نوع خود جالب توجه است. بنا به اعلام ایسنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، از خانه این متهمه 100 کیلو طلا و هزاران سکه کشف شده است.

مطالب مهم را از دست ندهید 

در این گزارش آمده است: نجوا لاشیدایی (ملکه خودرو) در تاریخ ۲۸. ۱. ۹۷ در راستای پروژه پولشویی خود طی سه مرحله تعداد دو هزار و ۲۱۰ قطعه سکه تمام بهار آزادی جمعا به مبلغ ۳۱.۹۰۷.۵۰۰.۰۰۰ ریال، در تاریخ ۲۹. ۱. ۹۷ طی ۵ مرحله ۵ هزار قطعه سکه تمام بهار آزادی به مبلغ ۷۷.۰۰۰۰۰۰۰۰۰، و در تاریخ ۲. ۲. ۹۷ طی ۵ مرحله تعداد ۵ هزار قطعه سکه تمام بهار آزادی جمعا به مبلغ ۷۲.۷۵۰.۰۰۰۰۰۰ خریداری و در مجموع رقمی بالغ بر ۱۸۲.۶۵۷.۵۰۰.۰۰۰ ریال بابت خرید ۱۲.۲۱۰ قطعه سکه پرداخت کرده است.

نجوا لاشیدایی متولد ۵۵ از شهرستان رشت، بر اساس اطلاعات دریافتی از سامانه جامع مالیاتی تنها دارای سابقه ثبت نام و تشکیل پرونده در سازمان امور مالیاتی کشور به عنوان مدیر عامل شرکت (هرمس فارمد) بوده و هیچ گونه سابقه پرداخت مالیاتی در خصوص وی یافت نشد.

این موضوع با توجه به گستردگی حجم فعالیت او و همچنین خرید این تعداد سکه و وضعیت حساب‌هایش در شبکه بانکی، می‌تواند از مصادیق کتمان درآمد ناشی از فعالیت‌های اقتصادی تلقی گردد.

نسبت به نامبرده بالغ بر ۳۰ حساب در شبکه بانکی شناسایی شده که بر اساس اطلاعات دریافتی تا زمان تهیه این گزارش، گردش حساب‌های مذکور در حدود ۸ هزار میلیارد ریال احصا شده است.

انتهای پیام

 

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “کشف 100 کیلو طلا و 27 هزار سکه از خانه ملکه خودرو

  1. مجید گفته:

    واقعا چنین اشخاصی توی ایران هستند! بماند ادم توی خواب هم نمی تواند چنین ثروتی را ببیند ! ریشه فساد اقتصادی نمی تواند از بالا دستهای دولتی آب نخورد! مسولینی که این فسادها را میکنند انشاء الله خداوند ریشه هاشان را بخوشکاند مردم در فقر وفلاکتند! در دو سال اخیر تورم بیداد میکند…تا کی این حال دولت بی تدبیری…!؟مرگ بر مفاسد اقتصادی.

  2. Pho گفته:

    خب دیگه الان قاعدتاً باید ارزون بشه مثل زمانی که سلطان سکه را اعدام کردن ، ولی بعید می‌دونم چون مشکل سکه و خودرو و….. نیست مشکل از کارخونه سلطان سازیه

  3. امیر گفته:

    با سلام
    لطفا آیا در قانون جایی ذکر شده است که مثلا خرید سکه به این تعداد جرم محسوب میشود و ایا خرید و فروش خودرو جرم محسوب میشود .

    راهنمایی بفرمائید.

  4. رها گفته:

    یکی نیست توضیح بده این پولا را از کجا آورده، اصلا چجوری سکه خریده
    مگه برای هر کد ملی تعداد محدودی سکه مشخص نشده
    من حساب کردم این بنده خدا هر سکه را۱/۵ ملیون خریده
    آخه چجوری؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز