کشتن بن لادن یک ثانیه طول کشید!

یک نظامی سابق ارتش آمریکا که در عملیات قتل اسامه بن لادن با افشای جزئیاتی تازه از این عملیات ، اظهار کرد: اسامه بن لادن پشت همسرش پنهان شده بود و دستانش روی شانه های همسرش بود!

به گزارش کاماپرس، این نظام سابق ارتش آمریکا بر اساس مصاحبه ای که در نهمین سالروز قتل بن‌لادن  از وی در فاکس نیوز منتشر شده و فرارو آن را بازنشر کرده، قاتل اصلی اسامه بن لادن به شمار می رود. وی در این مصاحبه اختصاصی جزئیاتی از آخرین لحظات عمر رهبر سابق القاعده نقل کرده که قطعا خوشایند اعضای این گروه و طرفداران اسامه بن لادن نیست.

روایت هالیوودی از قتل بن لادن

بر اساس روایتی که راب اونیل نقل کرده – و بی شباهت به فیلم های هالیوودی نیست ! –  وی به همراه یکی دیگر از تفنگداران دریایی آمریکا به طبقه سوم خانه ای که آخرین پناهگاه رهبر القاعده بود، رفته و وارد اتاق بن‌لادن شده و در آنجا تعدادی از زنان و دختران وی را دیده است.

اونیل می گوید: در آن لحظه تنها در دو قدمی من مردی قرار داشت که خود را پشت همسرش پنهان کرده بود و دستانش روی شانه‌های زنش بود!

آریاک سفر

وی می‌گوید: کل عملیات حدود 38 دقیقه و ملاقات من و بن لادن تنها یک ثانیه طول کشید و اسامه قبل از تیراندازی چیزی نگفت.

اونیل تاکید می‌کند، آموزش‌ها برای عملیات هفته‌ها در منطقه کوهستانی در آمریکا قبل از اعزام تیپ ششم ناوی سیلز به پاکستان برای انجام عملیات ادامه داشت.

این نظامی سابق اذعان می‌کند که احتمال می‌داد این ماموریت “جاده یک طرفه” باشد و او هرگز سالم به خانه بازنگردد.

با دستور باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا اسامه بن لادن رهبر گروه القاعده در تاریخ یکم مهٔ ۲۰۱۱ ساعت ۱۷ به وقت گرینویچ توسط نیرو‌های نظامی آمریکایی در ایبت‌آباد پاکستان و در جریان تیراندازی در ساختمانی در داخل خاک این کشور کشته شد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز