کسب و کارهای نو؛ صاحبان بازارهای آینده

لست سکند

«چرم درسا» در نظر دارد تولید و استفاده از چرم طبیعی را کنار بگذارد. این مجموعه در تلاش برای تولید یک سیستم عامل دیجیتال برای دیزاین و سبک زندگی است.

به گزارش کاماپرس، درسا دیگر به دنبال ساخت و داشتن یک برند قوی نیست. این مجموعه به دنبال ایجاد ارزش ویژه‌ای در دنیای جدید بوده، در واقع در پی مواردی هست که به نوعی بر حسب هرم مازلو انگیزه‌های درونی افراد را تحریک و آن‌ها را شگفت زده کند. بنا به گفته شاهین فاطمی، مدیر عامل درسا و رئیس شورای عالی برندهای پوشاک ایران، دنیای آینده دیگر دنیای محصول و برند نیست و مجموعه درسا باید ارزش‌های ویژه‌ای به دنیای جدید ارائه کند. تحولات دیجیتالی و ویژگی‌های یک شرکت پیشرو در مسیر رشد و توسعه پایدار، در دنیای امروز الزامی است.

به گفته فاطمی کیفیت محصولات درسا مانند سایر محصولات مشکلاتی دارد. این موضوع فقط خاص مجموعه درسا نبوده و بسیاری از برندهای بزرگ جهان با این مسئله دست و پنجه نرم می‌کنند. مسئله کنونی کسب و کارهای ایرانی پایین بودن اعتماد به نفس در مورد انجام فعالیت‌ها است. اکثر برندهای ایرانی این تصور را دارند که باید همه چیز را درست کرده تا گامی به جلو بردارند. برند اپل یکی از موبایل‌های خود را با ایرادهای زیادی وارد بازار کرد اما با عذر خواهی و اصلاح، مسیر خود را ادامه داد. کسب و کارهای ایرانی نیز امکان انجام این کار را دارند.

حرکت درسا متناسب با عصر ارتباطات

راز آسمان پایتخت

مجموعه درسا معتقد به داشتن تفکری متناسب با عصر ارتباطات است. این شرکت به داشتن دستاوردهایی متناسب با عصر ذکر شده در طی سه سال آینده امید دارد. در حال حاضر مجموعه‌های پلت فرمی در حال جایگزینی با مجموعه‌های سنتی بوده و بر همین اساس درسا در تفکر برای حل مشکلات مختلف و سپس حرکت رو به جلو است. اگر این تفکر وجود نداشته باشد رقبایی جایگزین مجموعه‌های بزرگ می‌شوند که به آن‌ها فکر نمی‌شد. این چشم اندازی از دنیای آینده و سازمان‌های نویی است که فناوری و نوآوری در آن‌ها حرف اول را بیان می‌کند.

جریان‌های مافوق صنایع به عنوان نیروهای پیشران و شکل دهنده آینده در حال فعالیت بوده و این نیروها مجموعه اتفاقاتی هستند که بر اساس اتفاقات زمینی، گرمایشی، تکنولوژی و مواردی این چنینی رخ می‌دهند. این جریان‌ها مسیرهای بیست سال آینده یک اتفاق را در دنیا تغییر می‌دهند. جریانات مذکور با هیچ بخش یا صنعتی مرتبط نبوده و مافوق همه آن‌ها عمل می‌کنند. سازمان‌ها به منظور داشتن مجموعه‌های پیشران باید با این نیروها آشنا شوند. به همین دلیل مجموعه درسا مسائل زیست محیطی را مورد توجه قرار داده و استفاده از چرم طبیعی را کنار گذاشته است.

کیف و کفش درسا اخیرا در همایش تقدیر و تجلیل از چهره‌های ماندگار صنعت خرده فروشی و برندهای برتر مراکز خرید مجتمع‌های تجاری کشور که در هتل المپیک برگزار شده، حضور داشت. در آن مراسم برنامه‌ها و چشم اندازهای این مجموعه بیان شد.

مرتبط با : گروه برندهای درسا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز