کسب سود ۶۳۶میلیارد تومانی بانک اقتصادنوین

بانک اقتصاد نوین

با خریدن تنها یک سهم بانک اقتصادنوین سهامدار بانک محسوب می‌شوید. اغلب برای بسیاری از سهامداران جالب است که بدانند در طول زمان، تغییرات ارزش دارایی خود به چه صورت بوده است.

به گزارش کاماپرس، اولین عامل تاثیرگذار بر ارزش سهم، قیمت آن است که در بازار بورس و براساس میزان عرضه و تقاضا تعیین می‌شود.

اما علاوه بر این، میزان تقسیم سود سالیانه از سوی بانک و همچنین تغییر تعداد سهام سهامداران به هنگام افزایش سرمایه نیز در نتیجه محاسبه نهائی سرمایه‌گذاری شما موثر است

تراز عملیاتی ۴ ماهه امسال بانک اقتصادنوین مانند تراز عملیاتی ۳ ماه آغازین سال، مثبت شد. بر اساس اطلاعات منتشر شده در سامانه جامع اطلاع‌رسانی ناشران (کدال)، بانک اقتصادنوین در ۴ماهه منتهی به تیرماه ۱۳۹۹، از محل پرداخت تسهیلات، ۲ هزار و ۲۶۵ میلیارد تومان سود کسب کرده و در مقابل در همین دوره زمانی به سپرده‌های سرمایه‌گذاری حدود ۲ هزار و ۱۸۳ میلیارد تومان سود پرداخت کرده است.

آریاک سفر

بنابر‌این گزارش مقایسه این ارقام نشان می‌دهد، تراز عملیاتی بانک اقتصادنوین در چهار ماه ابتدایی سال جاری ۸۲ میلیارد تومان مثبت بوده است. همچنین بانک اقتصادنوین در تیرماه سال‌جاری از محل پرداخت تسهیلات حدود ۶۳۶میلیارد تومان سود کسب کرده که بعد از کسر سود پرداختی به سپرده‌های سرمایه‌گذاری در ماه اخیر، موفق به تحقق ۳۰ میلیارد تومان تراز مثبت شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک اقتصاد نوین
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز