کسب درآمد از فروشگاه آنلاین با کمک شاپکس

شاپکس-کاماپرس

اغلب افراد با افزایش ساعات کاری و در نتیجه کم شدن اوقات فراغت، ترجیح می‌دهند تا برای تهیه مایحتاج خود از فروشگاه‌های اینترنتی استفاده کنند. اما گسترش اینترنت و بهبود کیفیت خدمات حمل و نقل و همچنین پلتفرم‌هایی مانند شاپکس، به این مسئله کمک شایانی کرده است. به همین دلیل، روز به روز بر تعداد فروشگاه‌های اینترنتی و کسب و کارهای آنلاین افزوده می‌شود.

به گزارش کاماپرس به نقل از شاپکس، یکی از مشکلات پیش روی فروشگاه‌های اینترنتی، کمبود و ضعف زیرساخت‌های لازم است. اما صاحبان مشاغل آنلاین با کمک شاپکس به راحتی می‌توانند کسب و کار خود را گسترش بدهند. در ادامه کاماپرس به بررسی دقیق شاپکس و مزایای آن می‌پردازد؛

درآمدزایی سریع و آسان با شاپکس

حال حاضر خرید و فروش در پلتفرم‌های اینستاگرام و تلگرام به 9 برابر فروش‌ در وبسایت‌ها افزایش پیدا کرده است. یکی از مزیت‌های مهم فروشگاه اینستاگرامی، دسترسی آسان به نظرات مشتریان و بررسی رضایت آن‌ها است.

با این حال، زیرساخت‌های لازم برای یک فروشگاه اینترنتی جامع در اینستاگرام فراهم نیست. این مسئله باعث می‌شود تا پاسخگویی به نیاز مشتریان و فروش محصول با روش پرداخت امن یا پرداخت در محل با مشکل مواجه شود. بسیاری از کاربران به دلیل نگرانی از بابت کلاهبرداری ترجیح می‌دهند تا از فروشگاه‌های تازه تاسیس خرید نکنند؛ بنابراین مدیران این کسب و کارها هزینه‌های بسیاری را صرف تبلیغات و کسب اعتبار می‎کنند.

پستکس با ارائه راه حلی بسیار کاربردی و جامع، تلاش می‌کند تا فروشگاه‌های اینترنتی بتوانند سریع‌تر و راحت‌تر به درآمد برسند. با استفاده از شاپکس، فروشگاه‌ها می‌توانند لینک اختصاصی خود را برای مشتری ارسال کنند. این لینک می‌تواند در قسمت بیوگرافی فروشگاه قرار بگیرد تا دسترسی برای تمامی کاربران راحت شود. در این صورت، مشتری می‌تواند علاوه بر انتخاب محصول و وارد کردن مشخصات، روش پرداخت را نیز انتخاب نماید. این روش، کار را هم برای مشتری و هم برای فروشنده بسیار آسان می‌کند. فروشندگان با استفاده از شاپکس احتیاجی به چک کردن دایرکت و گفتگوهای طولانی با مشتری ندارند و مشتریان هم می‌توانند به راحتی از موجودی محصولات و سایر مشخصات آن اطلاع کسب کنند.

آریاک سفر

شاپکس-کاماپرس

مزیت‌های شاپکس

فروشندگان با کمک شاپکس یک پنل اختصاصی در اختیار دارند که می‌توانند سفارش‌های روزانه خود را کنترل کرده و آنها را آماده ارسال کنند. مهم نیست که فروشگاه در کدام شهر قرار دارد؛ تمامی سفارش‌ها توسط انواع سرویس‌های پستی اعم از پست‌بار، چاپار، یارباکس و… از محل جمع آوری می‌شود تا به دست گیرنده برسد. همچنین، شاپکس تنوع روش پرداخت را نیز در اختیار مشتری قرار می‌دهد تا با خیال راحت اقدام به خرید نماید.

به علاوه، با شاپکس دیگر نیازی به تهیه لیست‌های دستی از مشخصات مشتری‌ها و سفارش‌ها در فروشگاه‌های اینستاگرامی نیست.

راه حلی ایده‌آل برای فروشگاه‌های نوپا

شاپکس، یک CRM بسیار ساده و کاربردی را برای امکان پردازش سفارش‌ها در اختیار مدیران قرار می‌دهد. شاپکس، وبسایتی اختصاصی برای فروشگاه‌های اینترنتی است که امکان ارتباط با مشتریان را به صورت جمعی، خصوصی، پیامکی و ایمیلی تسهیل می‌کند.

راه حل پستکس به ویژه برای فروشگاه‌های نوپا بسیار کاربردی است؛ چرا که امکان انتخاب روش پرداخت از جمله پرداخت در محل را برای جلب رضایت مشتریان فراهم می‌کند. همچنین، یک تخفیف ویژه برای فروشگاه‌هایی که برای اولین بار به مجموعه شاپکس می‌پیوندند و از شاپکس استفاده می‌کنند، در نظر گرفته شده است. انبارداری، حسابداری ساده و گزارش‌گیری با شاپکس بسیار آسان خواهد شد.

انتهای پیام

مرتبط با : شاپکس
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز