کرونا و آلودگی هوا رکورد تلفات را در تهران شکستند

آمار مرگ و میر ناشی از کرونا هر روز در تهران بیشتر می شود. حالا کرونا و آلودگی هوا اصلی ترین دلیل فوت تهرانی هستند.

به گزارش کاماپرس، هر روز به تعداد افراد مبتلا و البته افرادی که به دلیل بیماری کرونا فوت می کنند،‌افزوده می شود، همنی موضوع باعث شد اعضای شورای شهر تهران به ستاد مبارزه با کرونا پیشنهاد بدهند که شهر تهران را دو هفته تعطیل کنند. پیشنهادی که گویا خیلی جدی گرفته نشده است.
محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد در تهران روزانه ۱۵۰ تا ۲۰۰ انسان به دلیل ابتلا به کرونا و آلودگی هوا کشته می‌شوند و این میزان تلفات در هیچ شهری در جهان وجود ندارد.
اخبار مهم مرتبط را بخوانید

او در این باره می گوید:« ستاد ملی مبارزه با کرونا هنوز پاسخی به پیشنهاد کارشناسی شورای شهر و مجمع نمایندگان تهران مبنی بر تعطیلی دو هفته‌ای تهران نداده است. البته فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران، نظر مثبت خود را نسبت به این پیشنهاد ابراز کرده است اما ظاهرا مسئولین تصمیم‌گیرنده جسارت و اراده لازم را برای این اقدام ضروری که موجب شکستن زنجیره ابتلا و ایجاد یک فرصت حداقلی برای بازسازی توان سیستم سلامت و کارکنان خدوم بخش‌های خدماتی در این حوزه می‌شود را ندارند.»

آریاک سفر

به گفته رییس شورای اسلامی شهر تهران در حوزه حمل و نقل عمومی با وجود تشدید نیاز به تقویت ناوگان اتوبوس، مینی‌بوس، تاکسی و مترو تهران به دلیل ایجاد فاصله اجتماعی و افزایش آلودگی هوا، هیچ اقدام موثری در طول هفت سال گذشته انجام نشده است. هاشمی می گوید:« اکنون که با آزادسازی برخی از دارایی‌های ایران و افزایش فروش ارز توسط بانک مرکزی، وضعیت منابع دولت بهبود پیدا کرده است، از رییس‌جمهور انتظار داریم که دستور تخصیص حداقل یک میلیارد دلار به صورت فوری برای ساماندهی بحران سیستم حمل و نقل عمومی در تهران صادر کنند.»

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  بهداشت و سلامت ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز