کروز توان تولید داخلی خود را به نمایش گذاشت

لست سکند

صنایع تولیدی کروز نمایشگاه خودکفایی را برای بازدید قطعه‌سازان داخلی از  15 شهریورماه آغاز کرده که تا 19 شهریورماه نیز ادامه خواهد داشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ نمایشگاه‌ها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شرکت صنایع تولیدی کروز که می‌توان آن را بزرگ‌ترین کارخانه تولید قطعات خودرو در ایران دانست، نمایشگاه خودکفایی را با هدف بازدید قطعه‌سازان داخی از دستاوردهای این شرکت همچنین عقد قرارداد برای همکاری با قطعه‌سازان برگزار کرده است.

طی اولین روز از نمایشگاه توانمندی و داخلی‌سازی قطعات که توسط شرکت کروز برگزار شد چند گروه از تامین‌کنندگان از قطعات داخلی‌سازی شده که تعداد آن به سه هزار و 900 عدد می‌رسد بازدید کردند.

از بازدیدکنندگان این نمایشگاه که در سایت 2 شرکت کروز برگزار می‌شود می‌توان به تامین‌کنندگان، خبرگزاری‌ها و سایر سازمان‌های مربوطه به این حوزه اشاره کرد که می‌توانند طی بازدید، از قطعات برون سپاری شده طی 10 سال اخیر این شرکت دیدن کنند.

راز آسمان پایتخت

فعالیت کروز در راستای داخلی‌سازی قطعات

شرکت کروز دارای 260 هزار متر سالن تولید و 13 هزار نفر پرسنل است که برای توسعه بیشتر در این زمینه با شرکت‌های تولیدکننده قطعات و مواد زیر مجموعه نیز همکاری می‌کند یعنی برای آنکه چرخه تولید این شرکت در سطح بالایی صورت گیرد از توان دیگر شرکت‌ها نیز استفاده می‌کند تا داخلی‌سازی به حداکثر خود برسد.

این شرکت تا به کنون بیش از 3 هزار و 900 قطعه در 18 گروه محصول را داخلی‌سازی کرده و تامین کنندگان داخلی طرف قرارداد با این شرکت، به 300 شرکت و کارگاه تولیدی می‌رسند.

گفتنی است که بیش از 500 میلیون عدد قطعه طی یک سال اخیر خریداری، و همین امر سبب جلوگیری از خروج 6 میلیون یورو شده است.

نمایشگاه خودکفایی که تنها سه روز به پایان آن باقی مانده در شرکت کروز که واقع در کیلومتر 11 جاده مخصوص است از ساعت 14 تا 18 برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند تا 19 شهریورماه از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : کروز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز