کدام گوشی پرچمدار را بخریم؟ شیائومی 12، سامسونگ اس 22 یا آیفون 13؟ (ویدیو)

در گذشته ای نه چندان دور بازار گوشی های هوشمند به گونه ای بود که هر شرکت تولید کننده قابلیت های منحصر به فردی برای محصول خودش معرفی می کرد و با آن می توانست وارد میدان رقابت شود ولی امروزه چنان رقابت تنگاتنگی بین شرکت ها شکل گرفته است که ممکن است گاهی برای خریداران انتخاب بهترین نوع گوشی به کاری دشوار تبدیل شود. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که به مقایسه توانایی های سه گوشی پرچمدار یعنی شیائومی 12 اولترا، سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا و آیفون 13 پرو مکس می پردازد تا انتخاب را برای شما آسان تر کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، شرکت های چینی سازنده گوشی های همراه به شدت در تلاشند تا خلا بزرگ ناشی از کنار رفتن برند هوآوی را پر کنند. در این میان، شیائومی جایگاهی ویژه را به خودش اختصاص داده است و به گفته مدیر عامل این شرکت، هدف استراتژیک شیائومی این است که تا سال 2025 به بزرگترین فروشنده گوشی هوشمند در جهان تبدیل بشود.

آریاک سفر

طبق آمارهای منتشر شده، شرکت شیائومی در چند سال گذشته یک مسیر صعودی را طی کرده و جایگاه پیشرو خودش در بازار چین و در سطح جهانی را حفظ کرده است، علاوه بر این، وارد رقابتی تنگاتنگ با رقبای قدری مانند سامسونگ و اپل شده و باز هم طبق آمارها، چنانچه با موفقیت همین روند را ادامه بدهد ظرف چند سال آینده می تواند از اپل و سامسونگ پیشی بگیرد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : اپلسامسونگشیائومی
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز