کدام نوع لپتاپ برای شما مناسب است؟

لست سکند

با وجود تاثیرات بی‌شمار پاندمی کرونا بر میزان نقدینگی افراد، امکان خرید بسیاری از لوازم موردنیاز به شکل نقدی، کاهش یافته است. از همین رو، بسیاری از افراد، به فکر خرید لوازم و اسباب به صورت اقساطی افتاده‌اند.

به گزارش کاماپرس، دانش‌آموزان و دانش‌جویان برای انجام امور مربوط به درس، دانشگاه و پروژه، نیاز به لپتاپ دارند. اما با توجه به شرایط اقتصادی فعلی جامعه، قطعا چنین امکانی برای همه اقشار جامعه فراهم نیست.

لپ تاپ‌ها با برندهای مختلف ایسوس، لنوو، دل، سامسونگ، اپل و … در بازار موجود هستند. هر کدام از این برندها، تمام تلاش خود را در بکارگیری ظرفیت‌ها و ویژگی‌های یک لپتاپ خوب می‌کند، تا سهم فروش بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهد.

در حال حاضر در بازار شرایط خرید لپتاپ به صورت اقساطی برای مشتریان، فراهم شده است.

انواع لپتاپ موجود در بازار

راز آسمان پایتخت

لپتاپ‌ها بسته به کاربردشان، در مدل‌های دانشجویی، خانگی، تجاری و لپتاپ‌هایی مخصوص بازی که از گران‌ترین نوع لپتاپ‌ها هستند و برندهای کمی اقدام به ساخت آنها می‌کنند، تقسیم بندی می‌شوند.  لپتاپ‌های دانشجویی نیز، چون نیاز به حمل هر روزه برای دانشجویان دارند، در مقایسه با نوع خانگی آن، از وزن مناسب برخوردارند، این گروه، در قیمت و ویژگی‌های مناسبی به بازار عرضه می‌شوند. ویژگی‌های ظاهری لپتاپ‌های تجاری، نقطه قوت طراحی و تولید ساخت این گروه از لپتاپ‌ها به شمار می‌رود.

مدل دیگر آن، لپتاپ‌های گیمینگ است که مناسب برای انواع بازی‌های رایانه‌ای است، به همین خاطر، دارای صفحه نمایش بزرگ ، رم پیشرفته، کارت گرافیکی، پردازنده خوب نسبت به سایر مدل‌ها است، وزن این دسته از لپتاپ‌ها، به دو کیلوگرم می‌رسد.

لپتاپ‌های ورک استیشن، نوع دیگر از آن است که به صورت همزمان چندین کار را با هم انجام می‌دهد و این بخاطر توانایی بالا در پردازش اطلاعات و فعالیت‌های مختلف است.

دسته دیگر لپتاپ‌ها، نوع مالتی مدیا آن است که برای افرادی که هر روز به این ابزار نیاز دارند، استفاده می‌شود، تولیدکنندگان زیادی به ساخت این نوع از لپتاپ اقدام میکنند.

لپتاپ‌های آلترا بوک و یا لپتاپ‌های باریک و سبک، مناسب برای افرادی است که زیاد آن را جابجا می کنند.

خرید اقساطی لپتاپ

حال که با انواع لپتاپ موجود در بازار آشنا شده‌اید، شاید به دنبال مرکزی برای خرید اقساطی لپتاپ‌ها با شرایط مناسب باشید. برای این منظور، یکی از این مجموعه‌های فروش لپتاپ، شرکت ایزی پی  است که شما با نصب اپلیکیشن آن، از نحوه فروش و شرایط آن مطلع می‌شوید. بعد از تشکیل پرونده و ثبت ‌نام و دریافت تاییدیه، لپتاپ موردنظرتان را از سایت دیجی‌کالا و مدیسه خریداری می‌کنید. ایزی پی، تا سقف ۲۰ میلیون تومان و شرایط اقساطی ۲ یا ۲۴ ماهه، به شما خدمات ارائه می‌دهد.

مجموعه ایزی پی، خدمات دیگری نظیر خرید اقساطی دوربین مداربسته، لوازم خانگی، کفش‌های برند، کتاب، پوشاک اعتباری و … در سایت خود به مشتریان ارائه می‌دهد.

مرتبط با : ایزی پی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز