کدام میز جلو مبلی برای دکوراسیون منزل شما مناسب است؟

میز جلو مبلی برای دکوراسیون-کاماپرس

میز جلو مبلی عضو جدایی ناپذیر مبلمان هر خانه‌ای است؛ خرید میز جلو مبلی علاوه بر کاربرد آن برای پذیرایی از میهمانان، یکی از عناصر مهم دکوراسیون داخلی منزل محسوب می‌شود. در حال حاضر انواع میز جلو مبلی در متریال‌های گوناگون و متناسب با هر نوع دکوراسیون در بازار موجود است.

به گزارش کاماپرس به نقل از پاراپت پلاس، بسیاری از افراد از اهمیت میز جلو مبلی در تزئین و چیدمان منزل غافل هستند؛ در حالی که نداشتن آن یا قرار دادن میزی ناهماهنگ با دکوراسیون، سبب می‌شود تا مبلمان شما هرچقدر هم برای آن هزینه کرده باشید، دیگر جلوه خاصی نداشته باشد. امروزه میز جلو مبلی در شکل‌های متنوع و با کیفیت‌های گوناگونی تولید می‌شود. کاماپرس در ادامه کاربرد و همچنین اهمیت میز جلو مبلی در دکوراسیون داخلی منزل را بررسی می‌کند.

کدام میز جلو مبلی را برای مبلمان خود خریداری کنیم؟

انتخاب میز جلو مبلی مناسب برای مبلمان، باید به شکلی کاملا هوشمندانه و متناسب با رنگ و مدل مبلمان و همچنین هماهنگ با دکوراسیون خانه انتخاب شود. در حال حاضر انواع مختلفی از میز جلو مبلی تولید و عرضه می‌شود. برخی از انواع میز جلو مبلی با توجه به سبک آن‌ها، در ادامه آمده است؛

میز جلو مبلی برای دکوراسیون-کاماپرس

میز جلو مبلی کلاسیک

در انواع کلاسیک میز جلو مبلی معمولا از متریال چوب استفاده می‌شود؛ پایه‌های این مدل میز جلو مبلی غالبا به شکل منبت کاری شده یا با دیگر حکاکی‌ها تولید می‌شود. از میز جلو مبلی کلاسیک معمولا برای مبلمان‌های سنتی یا استیل و همچنین دکوراسیون‌های کلاسیک استفاده می‌شود. صفحه این مدل میز می‌تواند شیشه‌ای یا چوبی باشد، اما نوع شیشه‌ای آن طرفدار بیشتری دارد.

آریاک سفر

میز جلو مبلی روستیک

مدل روستیک یکی از انواع ساده و مینیمال در میان میزهای جلو مبلی است که در عین حال ظاهری بسیار شیک به مبلمان و فضای خانه می‌بخشد. میز جلو مبلی روستیک در واقع ترکیبی از انواع کلاسیک این محصول با سبک‌های روستایی و قدیمی است. در بدنه این میز جلو مبلی از انواع متریال و برای صفحه آن غالبا از چوب استفاده می‌شود.

میز جلو مبلی مدرن

انواع مدرن میز جلو مبلی امروزه برای دکوراسیون داخلی آپارتمان‌های کوچک، دکوراسیون مینیمال و حتی در محیط کار و ادارات استفاده می‌شود. متریال مورد استفاده در ساخت بدنه و صفحه میز جلو مبلی مدرن بسیار متنوع است.

میز جلو مبلی صنعتی

انواع صنعتی میز جلو مبلی، همانطور که از نام آن پیدا است، برای فضاهای صنعتی و اداری مناسب است؛ چرا که این مدل میز جلو مبلی با ترکیب دو عنصر چوب و فلز ساخته شده و نتیجه نهایی دارای ظاهری بسیار خشک و خشن است.

میز جلو مبلی برای دکوراسیون-کاماپرس

در هنگام خرید میز جلو مبلی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

نخستین قدم برای خرید میز جلو مبلی ، انتخاب سبک مورد نظر و هماهنگ با مبلمان و فضای کلی دکوراسیون است؛ با وجود این، عوامل دیگری نیز در هنگام خرید میز جلو مبلی باید مورد توجه باشد. این موارد در ادامه بررسی شده است؛

انتخاب شکل میز جلو مبلی

در حال حاضر میز جلو مبلی در اشکال مختلفی از جمله مربعی، مستطیلی، بیضی، دایره‌ای فانتزی است. انتخاب هریک از این اشکال علاوه بر سلیقه شخصی، باید در تناسب با چیدمان منزل و مبلمان‌ باشد.

اندازه میز جلو مبلی

اندازه و ابعاد میز جلو مبلی نیز با توجه به بزرگی و کوچکی خانه صورت می‌گیرد؛ با این حال در تعیین اندازه باید دو فاکتور پر کردن فضای جلو مبل و اشغال نکردن فضای رفت و آمد در نظر بگیرید.

جنس میز جلو مبلی

میز جلو مبلی از نظر متریال خود دارای انواع مختلفی از جمله شیشه‌ای، چوبی، چرمی، ام دی اف، فلزی و حتی پارچه‌ای است؛ جنس میز جلو مبلی باید با بافت مبلمان و جنس سایر لوازم موجود در خانه هارمونی داشته باشد.

رنگ میز جلو مبلی

در تعیین رنگ میز جلو مبلی، بیش از سلیقه شخصی، هماهنگی رنگ میز با دیگر وسایل موجود در خانه و همچنین خود مبلمان اهمیت دارد.

مقاومت پایه‌های میز جلو مبلی

میز جلو مبلی علاوه بر کارکرد تزئینی، برای پذیرایی از مهمانان و قراردادن وسایل بر روی آن استفاده می‌شود؛ بنابراین در هنگام خرید حتما به میزان مقاومت پایه‌ها و خط اتصال پایه با میز توجه کنید.

آپشن‎های میز جلو مبلی

در حال حاضر انواع مختلفی از میز جلو مبلی در بازار موجود است که هرکدام دارای آپشن‌های خاصی هستند؛ از جمله این آپشن‌ها می‌توان به برخورداری آن‌ها از قفسه یا طبقه در ساختار بدنه، برخورداری از کشو و وجود فضای زیرین برای قرار دادن میز عسلی در آن اشاره کرد. انتخاب این مورد معمولا با توجه به سلیقه و نیازهای مشتری صورت می‌گیرد.

میز جلو مبلی برای دکوراسیون-کاماپرس

خرید میز جلو مبلی از مجموعه پاراپت

بهترین راه برای انتخاب یک میز جلو مبلی متناسب با مبلمان و دکوراسیون، بررسی و تماشای چند نمونه از هرکدام از طرح‌ها و انواع این محصول است.

فروشگاه اینترنتی مبلمان پاراپت پلاس به عنوان یک مجموعه تخصصی فعال در فروش انواع لوازم خانه، امکان مشاهده و بررسی نمونه‌هایی از طرح‌های مختلف مبلمان را فراهم کرده است. بدین ترتیب شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون هیچ سردرگمی، یک میز جلو مبلی شیک و متناسب با چیدمان منزل خود را انتخاب و خریداری کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : پاراپت پلاس
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز