کدام مشاغل از فردا 15 آذر ماه مجاز به فعالیت هستند؟

براساس اعلام اتاق اصناف با توجه به وضعیت نارنجی تهران، مشاغل گروه ۱ و ۲ می توانند از فردا به کسب و کارشان ادامه بدهند.

به گزارش کاماپرس، بعد از تعطیلی دو هفته ای در تهران، حالا وضعیت تهران از قرمز به نارنجی تبدیل شده است. طبق گفته های علیرضا زالی فرمانده عملیات مدیریت مقابله با بیماری کرونا اعلام کرد، تهران از روز شنبه در وضعیت نارنجی قرار می‌گیرد، اما این به معنای برداشتن محدودیتها نیست و برخی از محدودیتها همچنان ادامه دارد.

همچنین بر اساس اعلام اتاق اصناف تهران از شنبه ۱۵ آذرماه، مشاغل گروه ۱ و ۲ از جمله پاساژها مجاز به فعالیت هستند. ساعت پایان فعالیت روزانه صنوف مجاز به فعالیت در شهر تهران هم راس ساعت ۲۰ است.

مشاغل گروه یک تولیدی ها و خدماتی ها

کارخانه‌های تولیدی، مراکز صنعتی و معدنی، کشاورزی، شیلات و خدمات وابسته.مراکز زیرساختی و حیاتی، مراکز تأمین و توزیع آب، برق، گاز، مدیریت پسماند، فاضلاب و فعالیت‌های تصفیه تهویه هوا، پالایشگاه‌ها و جایگاه‌های عرضه سوخت.
حمل و نقل عمومی کالا و مسافر برون شهری شامل ریلی، هوایی، جاده‌ای و دریایی؛ حمل و نقل عمومی درون شهری؛ ادارات و مراکز نظامی، انتظامی و امنیتی، امدادی و ستادی.

آریاک سفر

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

فروشگاه‌های زنجیره‌ای، سوپرمارکت‌ها، میوه‌فروشی‌ها و سبزی فروشی‌ها، میادین میوه و تره‌‌بار.

مراکز تولید، نگهداری، توزیع و فروش محصولات غذایی و خدمات وابسته؛ مراکز تولید و عرضه فرآورده‌های لبنی نانوایی (تولید فراورده‌های نانوایی). مراکز بهداشتی، درمانی، امدادی، اورژانس و تأمین آمبولانس دولتی و خصوصی؛ داروخانه‌ها، مراکز و فروشگاه‌های دامپزشکی، پخش دارو، عطاری و داروهای سنتی.

مراکز تهیه، تولید و توزیع مواد غذایی آماده و بیرون‌بر. خدمات اپراتورهای ارتباطی، خدمات الکترونیک و فعالیت‌های پستی؛ شرکت‌های خدمات اینترنتی (اعم از تأمین کنندگان اینترنت، فروشگاه‌های اینترنتی و شرکت‌های خدماتی مبتنی بر اینترنت).

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

رسانه‌های مکتوب و برخط و مشاغل مشابه. مراکز نگهداری و خدماتی سالمندان، معلولین، جانبازان، مراکز توان‌بخشی، و مراقبتی، آسایشگاه‌ها. تعمیرگاه‌های انواع قطعات و لوازم یدکی؛ فروشگاه‌های انواع مصالح ساختمانی و آهن‌آلات؛ کارگاه‌های صنعتی (مانند جوشکاری و تراشکاری و مشابه آن) .چاپخانه‌ها؛ خشکشویی‌ها؛ آرامستان‌ها جزو مشاغل گروه یک هستند.

مشاغل گروه دو پاساژهای سرباز و سالن های بدنسازی

۱۴ رسته شغلی گروه دو نیز شامل بوستان ها و مراکز تفریحی؛ پاساژهای سرباز و سربسته، بازارهای سرپوشیده، مراکز خرید و فروش بزرگ در غیر مواد غذایی و بازارهای موقت. بازارها و نمایشگاه‌های فروش انواع خودرو، مراکز شماره گذاری اتومبیل. باشگاه‌های ورزشی، سالن‌های بدنسازی؛ استخرهای سرباز.

آرایشگاه های مردانه؛ مراکز فروش لوازم آرایشی و بهداشتی. مراکز فروش فرش و موکت، لوازم خانگی، پارچه، پرده، مبلمان، تزیینات داخلی ساختمان. مراکز فروش کادویی، اسباب بازی، لوازم التحریر.

مراکز فروش انواع پوشاک، کیف و کفش، خرازی، خیاطی. آتلیه و عکاسی،آژانس مشاور املاک، خدمات چاپ دیجیتال. مراکز تهیه و طبخ غذا با پذیرش مشتری، قهوه خانه ها بدون عرضه مواد دخانی،قنادی و شیرینی پزی تر و خشک، خشبکار و شیرینی فروشی، آب میوه و بستنی فروشی و مشاغل مشابه از شنبه فعالیتشان را ادامه می دهند.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز