کدام رمزارز برای سرمایه گذاری بهتر است؟

همزمان با مطرح شدن بحث رمزارزها و پررنگ شدن این حوزه، بیت کوین در میان تازه کارها جایگاه ویژه‌ای پیدا کرد. خرید و فروش رمزارز به دلیل ویژگی‌هایی مثل سادگی پرداخت، کارآمدی، امنیت مناسب و … مورد توجه قرار دارد. اما افراد تازه کار و علاقمند به این حوزه قبل از خرید و فروش ارز دیجیتال باید بهترین نوع آن را بشناسند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ارزهای دیجیتال نسبت به پول فیات کاربردهای خلاقانه دارند و به همین دلیل افراد زیادی را به خود جذب کرده‌اند. اما هر حوزه‌ای با پیشرفت نسبی، زمینه کلاهبرداری و شکست آن بیشتر می‌شود. به همین دلیل به تمامی کاربران توصیه می‌شود تا اطلاعات کافی را کسب کرده و عملکرد انواع رمزارزها را در نظر بگیرند، سپس نسبت به خرید و فروش ارز دیجیتال اقدام کنند. به طور کلی چند ارز دیجیتال در سال‌های گذشته به واسطه عملکردی که داشته‌اند، کاربران زیادی را به خود جذب کردند.

اما سوالی که مطرح می‌شود این است که کدام رمزارز بهترین گزینه برای سرمایه گذاری محسوب می‌شود؟ در ادامه بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در بلندمدت معرفی خواهد شد.

ویژگی‌های مورد توجه بیت کوین

احتمالا بیشتر افراد علاقمند به بازار رمزارزها، نام بیت کوین را شنیده‌اند. بیت کوین یک دارایی دیجیتال است که عملکردی مانند ارزهای معمولی و سنتی دارد اما از لحاظ ساختاری متفاوت بوده و کاربردهای زیادی دارد. این رمزارز به دلیل قدمت و خاصیت ضدتورمی بسیار مورد توجه است. در واقع هر تعداد از این ارز که در بازار وجود داشته باشد، تورم و افزایش نقدینگی را در پی نخواهد داشت.

آریاک سفر

مورد قابل توجه بعدی برای ارزهای دیجیتال، ناشناس بودن کاربران در کنار شفافیت کامل تراکنش‌ها است. ضمنا بیت کوین توسط هیچ دولت یا بانک یا نهاد مرکزی خاصی کنترل و مدیریت نمی‌شود. بنابراین هیچ کاربری به مرزها و تصمیمات سیاسی محدود نمی‌شود و نگرانی بابت از دست دادن دارایی‌اش نخواهد داشت. یکی دیگر از ویژگی قابل توجه بیت کوین، سرعت بالا و کارمزد کم آن است.

مجموع موارد بالا به همراه رشد چند هزار برابری قیمت بیت کوین و افزایش ارزش آن نسبت به دیگر ارزهای دیجیتال دیگر باعث شده تا خرید و فروش رمزارز مذکور مورد توجه باشد. بنابراین افرادی که تازه کار هستند و قصد سرمایه گذاری بلندمدت را دارند، هدف اولیه خود را خرید و فروش بیت کوین قرار می‌دهند. سپس بعد از به دست آوردن تجربه کافی به سراغ دیگر رمزارزهای مطرح بازار می‌روند.

رمزارز معروف را از کدام سایت خریداری کنیم؟

ایرانی‌ها به دلیل تحریم و محدودیت‌های موجود باید بیت کوین و ارزهای دیجیتال را از طریق وبسایت‌های معتبر خرید و فروش کنند. یکی از سایت‌های معتبر خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارزها، وبسایت صرافی است. این سایت رتبه اول برترین صرافی رمزارزی در ایران را در اختیار دارد. صرافی به دلیل تایید سریع و خودکار اطلاعات کاربران، ارسال خودکار ارزهای دیجیتال بدون دخالت انسان، نمایش آنلاین تمامی سفارش‌های لحظه‌ای در این صرافی، پشتیبانی 24 ساعته در تمامی روزهای هفته، ارسال هدیه به صورت اتفاقی بین کاربران و امکان دریافت جوایز برای تمامی کاربران و داشتن رمزارزهای متنوع مورد توجه کاربران قرار دارد.

افرادی که قصد خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارزها را از طریق این سایت دارند باید بدانند این سایت واسطه‌ها را برای معامله حذف کرده و با بهترین کیف پول‌های سخت افزاری، امنیت ارزها و اطلاعات کاربران را برعهده می‌گیرد. این سایت هر ساله فعال‌ترین کاربر را شناسایی کرده و برای وی یک جایزه ویژه در نظر می‌گیرد. براساس اطلاعات وبسایت صرافی، جایزه کاربر برتر سال یک واحد کامل بیت کوین است. در ضمن این وبسایت بالاترین سرعت انتقال ارزهای دیجیتال را دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز