کدام برند ایرانی اسپانسر کشتی قهرمانی جهان بود؟

لست سکند

یکی از برندهای مطرح ایران اسپانسر اصلی مسابقات کشتی قهرمانی جهان 2022 صربستان بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در 11 شهریورماه قراردادی میان برند نوین چرم با فدراسیون کشتی صربستان تحت عنوان اسپانسر اصلی مسابقات کشتی قهرمانی جهان منعقد شد.

با آنکه رقابتی تنگاتنگ میان این برند ایرانی با یک بانک مشهور ترکیه برای اسپانسرینگ برقرار بود، با این حال قراداد همکاری نوین چرم در محل وزات ورزش کشور صربستان با حضور رشید حسن پور، سفیر جمهوری اسلامی ایران در صربستان و حمایت‌های فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت و این برند ایرانی توانست عنوان اسپانسر اصلی مسابقات کشتی 2022 بلگراد را از آن خود کند.

در مسابقات کشتی جهانی آزاد و فرنگی که طی 19 تا 27 شهریورماه برگزار شد، اسپانسر اصلی، برند نوین چرم بود و نام این برند در تبلیغات محیطی، کنار و کف تشک، پخش تلویزیونی و … به چشم می‌خورد.

راز آسمان پایتخت

نتایج کشتی قهرمانی جهان 2022 بلگراد

با توجه به آنکه شب گذشته رقابت تنگاتنگ کشتی آزاد قهرمانی جهان به اتمام رسید ایران با کسب 7 مدال به کار خود پایان داد و عنوان نایب قهرمانی کشتی آزاد جهان را کسب کرد.

در رقابت تیم ملی کشتی آزاد؛ ایران موفق شد تا 2 مدال طلا، 3 مدال نقره و 2 مدال برنز کسب کند و در جایگاه دوم قرار گیرد.

البته گفتنی است تیم ملی کشتی فرنگی ایران نیز در این رقابت 2 نقره، یک برنر و در مجموع 81 امتیاز کسب کرد و چهارم شد.

فعالیت نوین چرم

شرکت نوین ایده پوش فردا با برند «نوین چرم» در زمینه تولید محصولات چرم طبیعی فعال است که  از محصولات این برند می‌توان به پوشاک، کیف، کفش، کمربند، اکسسوری و… اشاره کرد. این برند تولید محصولاتی با کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی را هدف خود قرار داده و به کاگیری طراحان مطرح بین‌المللی همچنین همکاران اهل فن از یک سو و از سوی دیگر مشتریان را از افتخارات خود بیان می‌کند.

محصولات نوین چرم تا به کنون به کشورهایی همچون امارات، کویت، ژاپن، مالزی، آذربایجان، قزاقستان، دانمارک، سوئد و … صادر شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : نوین چرم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز