کدام بانک ها در تعطیلات عید بیشترین شعب کشیک را دارند؟

در تعطیلات 4 روزه ابتدای سال 1400 بانک های دولتی و خصوصی تعطیل اند اما برخی شعب این بانک ها به صورت کشیک فعالیت می کنند و می توان برای انجام امور بانکی به آنها مراجعه حضوری داشت.

به گزارش کاماپرس، امروز دوشنبه دوم فرودین ماه 1400 دومین روز از چهار روز تعطیلی ابتدای نوروز را سپری می کنیم و روز شنبه 30 اسفند نیز با توجه به قرار گرفتن تحویل سال در این روز تعطیل رسمی بود. به این ترتیب بعد از پنجشنبه 28 اسفندماه 1399 بانک ها وارد یک دوره 6 روزه تعطیل شدند که امکان مراجعه حضوری به آنها وجود نداشت با این حال بانک ها برای رفاه حال مشتریان برخی شعب خود را در این روزها به صورت کشیک فعال نگه داشته اند.

اگر کار بانکی دارید که نیاز به مراجعه حضور دارد می توانید از ساعت 9 تا 12 روزهای تعطیل رسمی ابتدای نوروز به این شعبات بانکی مراجعه کنید. در ادامه 5 بانک که بیشترین شعب کشیک را به متقاضیان اختصاص داده اند مرور می کنیم.

بانک سپه رکوردار شعب کشیک در ایام تعطیلات نوروزی

بانک ملی در تهران  8 شعبه  شامل شعبات امیریه ، فرودگاه امام خمینی ،  کاشف ، گمرک تهران ، مرکزی، میدان استادمعین ، میدان امام حسین(ع) و شعبه میدان هفتم تیر را به عنوان شعبه های کشیک خود معرفی کرده است. بانک ملی همچنین در شهرهای مختلف کشور با 34 شعبه کشیک به مشتریان سرویس دهی می کند.

آریاک سفر

بانک صادرات ایران نیز در تعطیلات ابتدای نوروز با 24 شعبه کشیک در تهران و 98 شعبه کشیک در شهرستان ها بیشترین شعبه های کشیک را در خدمت مردم قرار داده است.

بانک پاسارگاد که گفته می شود جایگاه نخست گسترده‌ترین شبکه شعبات در بین بانک های خصوصی را به خود اختصاص داده است در این تعطیلات با 30 شعبه کشیک در تهران و 65 شعبه در دیگر شهرستان ها به مردم سرویس دهی می‌کند.

بانک پارسیان دیگر بانک خصوصی مطرح کشور نیز با 14 شعبه کشیک در تهران و 30 شعبه کشکیک در شهرستان ها خدمت رسانی خود را در ایام تعطیلات نوروزی ادامه می دهد.

بانک سپه با سابقه‌ترین بانک ایران با 67 شعبه در استان تهران و بیش از 300 شعبه در سایر شهرستان ها به سرویس دهی در ایام تعطیلات نوروزی ادامه می دهد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار و گزارش های مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک پارسیانبانک پاسارگادبانک سپهبانک صادراتبانک ملی
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز