کاهش 20 تا 50 درصدی پرواز شرکت‌های هواپیمایی بزرگ

کرونا 20 تا 50 درصد پرواز شرکت‌های بزرگ هواپیمایی را کاهش داد.

به گزارش کاماپرس به نقل از ایسنا، .با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در کشورهای مختلف جهان، بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی اقدام به لغو ، تعلیق یا کاهش پروازهای خود به مبدا و مقصد مناطق و کشورهای درگیر کرونا کرده‌اند.

از جمله کشورهایی که بیشترین درگیری و آمار مبتلایان به ویروس کرونا را به نام خود ثبت کردند می‌توان به چین کره جنوبی ایران و ایتالیا اشاره کرد.

در اروپا، ایتالیا بیشترین آمار مبتلایان و جان باختگان این ویروس خطرناک را به نام خود به ثبت رسانده است و همین موجب شده که از آغاز شیوع کرونا در این کشور، بسیاری از پروازهای داخلی و خارجی به مبدا و مقصد شهرهای مختلف ایتالیا به خصوص نواحی شمالی این کشور، تا اطلاع ثانوی لغو شده و به حالت تعلیق دربیاید.

حالا بر اساس گزارش The Brussels Times، شرکت هواپیمایی بروکسل ایرلاینز در بلژیک تحت تاثیر کاهش تقاضای سفرهای هوایی در اروپا و همچنین به منظور جلوگیری از انتقال و انتشار بیشتر ویروس کرونا به این کشور، علاوه بر لغو پروازهای ایتالیا ، به تازگی از کاهش ۲۳ درصدی پروازهای خود در این قاره سبز خبر داده است.بروکسل ایرلاینز ، شرکت هواپیمایی حامل پرچم بلژیک و بزرگترین ایرلاین فعال در این کشور به شمار می رود.

آریاک سفر

50 درصد پروازهای هوایی لوفت هانزا لغو شدند

شرکت هوایی لوفت هانزا نیز اعلام کرد به دلیل گسترش اپیدمی کرونا در هفته آینده بیش از پنجاه درصد ظرفیت پروازهایش کاسته خواهد شد. این در حالیست که بزرگترین شرکت هواپیمایی اروپا روز پنج شنبه 15 اسفند اعلام کرده بود که در ماه مارس 7 هزار و 100 پرواز آن لغو خواهد شد.

شرکت‌های آسترین، سوئیس یورووینگز و بروسل که تابعه لوفت هانزا هستند نیز تمامی به چین، ایران و اسرائیل را لغو کرده‌اند.

کمپانی آلمانی لوفت هانزا دارای 780 فروند هواپیما است که به طور متوسط روزانه 3226 پرواز انجام می‌دهند.

ویروس کرونا که در ابتدا از چین آغاز شد، هم اکنون بالغ بر ۹۸ هزار نفر را در کشورهای مختلف جهان درگیر و آلوده کرده و جان بیش از سه هزار و ۳۰۰ نفر را نیز گرفته است.

مرتبط با : لوفت‌هانزا
نرم افزار حسابداری
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز