کاهش مشکلات پوستی با ضد آفتاب فیوژن واتر ایزدین+ قیمت

کرم ضد آفتاب یک محصول موضعی است که از پوست شما در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید محافظت می‌کند. بنابراین پوست‌هایی که از کرم ضد آفتاب استفاده می‌کنند، کمتر دچار آفتاب سوختگی می‌شوند. قیمت انواع ضد آفتاب‌ها با هم متفاوت است. اما قیمت ضد آفتاب فیوژن واتر ایزدین نسبت به دیگر محصولات مشابه بهتر به نظر می‌رسد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بهداشت و سلامت، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، استفاده از کرم ضد آفتاب برای پیشگیری از مشکلات و بیماری‌های پوستی و حتی انواع سرطان کاربرد دارد. براساس آخرین آمار مرکز کنترل بیماری‌های آمریکا، سرطان پوست شایع‌ترین نوع بیماری در آمریکا به شمار می‌رود. اما همین بیماری شایع با استفاده از محصولات مراقبتی مثل کرم ضد آفتاب به راحتی قابل پیشگیری است.

چرا از کرم ضد آفتاب استفاده می‌کنیم؟

در کل دو نوع اشعه یو وی آ و یو وی بی روی پوست اثرگذار است. اشعه یو وی آ باعث پیر شدن پوست می‌شود اما یو وی بی آفتاب سوختگی ایجاد می‌کند. اشعه دوم که باعث سوختن صورت می‌شود، برای پوست مضر است و مشکلاتی را ایجاد می‌کند. اما برای جلوگیری از این موضوع، استفاده از کرم ضد آفتاب ضروری است. این کرم در اصل یک داروی بدون نسخه محسوب می‌شود که انواع آن از پوست در مقابل اشعه ماوراء بنفش نور خورشید و آفتاب سوختگی محافظت می‌کند.

کرم ضد آفتاب علاوه بر محافظت پوست در مقابل اشعه ماورا بنفش و کاهش آفتاب سوختگی، لکه‌های صورت را هم کم می‌کند. ضمنا این کرم‌ها در تمام احوال یک وسیله آرایشی محسوب می‌شوند و داخل کیف تمام خانم‌ها هستند.

آریاک سفر

اما برندهای مختلفی اقدام به تولید این نوع کرم کرده‌اند که برند فیوژن یکی از آن‌ها است. شرکت مزو فیوژن یک مجموعه چند ملیتی است که در زمینه توسعه، ساخت و تجاری سازی تجهیزات زیبایی و پزشکی برای پزشکان، متخصصان پوست و زیبایی فعالیت دارد. این شرکت انواع کوکتل، کرم ضد آفتاب و … را تولید و به مشتریان عرضه کرده است.

چرا کرم پودر فیوژن واتر مناسب است؟ + قیمت ضد آفتاب فیوژن واتر ایزدین

کرم‌های نوع فیوژن واتر برپایه آب هستند به همین منافع پوست را نمی‌بندد. به همین دلیل برای انواع پوست‌ها مناسب است و باعث ایجاد حساسی و مشکل نمی‌شود.

ایزدین یکی از برندهایی است که کرم ضد آفتاب فیوژن واتر را تولید می‌کند. این کرم دارای اس پی اف 50، قابلیت آبرسانی و کاهش حساسیت، بافت سبک با جذب بالا، بدون ایجاد حساسیت و سوزش در چشم‌ها است. افراد می‌توانند از این کرم برای استفاده روزانه و آفتاب گرفتن استفاده کنند. این کرم برای انواع پوست مناسب است و پارابن ندارد. قیمت ضد آفتاب فیوژن واتر ایزدین 50 میلی‌لیتری در سایت تیسا پرفیوم به 650 هزار تومان می‌رسد.

بهترین ضد آفتاب‌ها در تیسا پرفیوم

فروشگاه اینترنتی تیسا بهترین مرجعه برای خرید کرم ضد آفتاب و دیگر محصولات بهداشتی و مراقبتی است. زیرا این سایت کالاهای اصل از برندهای پرفروش و مطرح بازار را به مردم ارائه می‌دهد و گارانتی دارد. افراد به منظور خریدن بهترین محصول آرایشی و بهداشتی از این سایت می‌توانند با مشاوران متخصص ارتباط داشته باشند. تیسا پرفیوم همواره تلاش داشته تا انواع محصولات را در کمترین زمان ممکن به دست مشتریان برساند.

تمامی کالاها و خدماتی که در تیسا پرفیوم عرضه شده مجوزهای لازم را از مراجع مربوطه دریافت کرده‌اند. ضمنا فعالیت‌های این سایت تابع قوانین ایران است.

انتهای پیام

مرتبط با : تیسا پرفیوم
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز