کاهش قیمت تیبا ۲ و کوییک بعد از سقوط دلار

قیمت دلار امروز هم با کاهش قابل توجهی روبرو بود. کاهشی که البته تاثیر زیادی هم در ریزش قیمت خودروهای پرطرفدار بازار خودرو مثل تیبا ۲ و کوییک داشت.

به گزارش کاماپرس، بازار خودرو از اول هفته تا امروز روزهای عجیبی را پشت سرگذاشته است. با اینکه کاهش قیمت دلار همچنان ادامه دارد، اما بعضی از خودروها بر خلاف موج حرکت می کنند و به گرانی ادامه می دهند. این در حالی است که بعضی از خودروهای پرفروش بازار هم با کاهش قیمت قابل توجهی همراه هستند.

خودرو پراید که به اعتقاد فعالان خودرو چشم بازار است، بر خلاف دلار حرکت می کند. این خودرو امروز دوباره با افزایش دو میلیون تومانی همراه شد. در حال حاضر پراید ۱۱۱ در بازار ۱۳۰ میلیون تومان قیمت دارد تا نسبت به روز قبل افزایش دو میلیون تومانی را تجربه کند.

قیمت پراید ۱۵۱ هم حدود یک میلیون تومان گران شده است و به قیمت ۱۲۲ میلیون تومان رسیده است. پراید ۱۳۱ هم در حال حاضر با قیمت ۱۱۲ میلیون تومان فروخته می شود.

تیبا ۲ و کوییک آر در بازار چند؟

آریاک سفر

اما از سوی دیگر قیمت ساینا، تیبا و کوییک همزمان با کاهش نرخ دلار، ارزان تر از دیروز است. در میان دیگر خودرو‌های پرفروش تیبا ۲ و تیبا ۲ پلاس هر کدام یک میلیون تومان و کوئیک دنده‌ای و کوئیک R نیز هر کدام دو میلیون تومان ارزان شدند.

در حال حاضر تیبا صندوق دار با قیمت 129 میلیون تومان و تیبا هاچ بک 136 میلیون تومان قیمت دارد. قیمت تیبا صندوقدار دو گانه سوز هم حدود ۱۳۰ میلیون تومان است.کوییک آر هم با قیمت ۱۵۴ میلیون تومان معامله می شود.

خودرو ساینا دنده ای و وانت زامیاد هم کاهش یک میلیونی را به نام خود ثبت کردند. ساینا دنده ای در حال حاضر با قیمت ۱۴۷ میلیون تومان فروخته می شود. قیمت وانت زامیاد هم حدود ۲۳۰ میلیون تومان است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : سایپا
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز