کانادا، بستر پرورش ایده‌های کارآفرینی

این روزها بسیاری از نخبگان و کارآفرینان در پی یافتن روش‌های مهاجرتی آسان هستند به طوری که علاوه بر مهاجرت خودشان، خانواده‌ آن‌ها هم اقامت دائم را اخذ کنند. دولت کانادا از این فرصت استفاده کرده است و امکانی ویژه برای این افراد فراهم آورده است.

به گزارش کاماپرس «ویزای استارتاپ کانادا» یک طرح سرمایه‌گذاری و کارآفرینی است که در ادامه شرایط و نحوه دریافت آن شرح داده می‌شود؛

مراحل دریافت نامه حمایتی ویزای استارتاپ کانادا

گام اول برای دریافت ویزای استارتاپ کانادا، قانع کردن گروه‌ها یا صندوق‌های تعیین‌شده توسط دولت کانادا است تا روی ایده شما سرمایه‌گذاری کنند. پشتیبانی این صندوق‌ها یکی از مهم‌ترین فاکتورهای این روند است چراکه شما باید طوری ایده خودتان را شرح دهید تا آن‌ها متقاعد شوند که کسب و کار شما ارزش سرمایه‌گذاری را دارد.  نکته قابل توجه این است که هر صندوقی نمی‌تواند از ایده کارآفرینی شما حمایت کند بلکه آن صندوق یا انکوباتور تجاری حتما باید توسط دولت کانادا تایید شده باشد.

مرحله بعدی تحقیق درباره این گروه‌های سرمایه‌گذاری است چراکه هرکدام از آن‌ها اهداف مختلفی دارند و انتخاب آن‌ها بستگی به نوع کسب و کار شما دارد، هرکدام به اسناد خاصی احتیاج دارند و روش‌های پذیرش متفاوتی پیش گرفته‌اند، بعضی از این صندوق‌ها به یک طرح کاملا توسعه یافته کتبی نیاز دارند در حالی که بعضی دیگر به توضیحات شفاهی اکتفا می‌کنند.

آریاک سفر

پس از طی این مراحل، اگر صندوقی تصمیم بگیرد از ایده شما حمایت کند، یک نامه پشتیبانی برای شما می‌فرستد و شما را به اداره مهاجرت کانادا معرفی می‌کند. جالب اینکه حتی می‌توانید بیزینس پلن خود را به چند صندوق یا گروه مختلف ارائه دهد و اگر از تمامی آن‌ها نامه حمایتی دریافت کردید، یک گواهی تعهد واحد می‌گیرید.

حال، می‌توانید با فراهم آوردن سایر مدارک مورد نیاز، اقدام به دریافت ویزای استارتاپ کانادا کنید. اما راه آسان‌تری هم وجود دارد؛

از مشاوران و وکلا کمک بگیرید

اداره مهاجرت کانادا چندین بار در وبسایت خود قید کرده است که دریافت نامه حمایت، تضمین اخذ اقامت کانادا نیست. مراحل بازنگری و اعتبارسنجی فراوانی وجود دارند و این موضوع، باعث نگرانی بسیاری از افراد شده است. علاوه بر آن یافتن صندوق‌های سرمایه‎گذاری کار آسانی نیست و اگر کسی آگاهی لازم را نداشته باشد ممکن است در فراز و فرود این راه، گم شود. پس وجود یک نقشه راه یا یک راهنما ضرورت دارد. این راهنماها کسی نیستند جز وکلای مهاجرتی!

در میان تمامی دفاتر مهاجرتی، وکلا و مدعیان مهاجرت آسان، مشاوران و وکلای بین المللی پارسی کانادا گزینه‌ای امن و مطمئن هستند تا به شما در اخذ ویزای استارتاپ کانادا کمک کنند. این مجموعه از صرف وقت و هزینه‌های بیهوده شما می‌کاهد و در سریع‌ترین زمان ممکن مشکلات مربوط به مهاجرت شما را از پیش پا بر می‌دارد.

مرتبط با : پارسی کانادا
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز