کامپیوتر 222 میلیون تومانی در دیجی‌کالا

لست سکند

کامپیوتر Green Z6 با قیمت ۲۲۲ میلیون تومانی یکی از گران ترین کامپیوترهایی است که در ایران فروخته می شود.

به گزارش کاماپرس، کامپیوتر Green Z6 یک رایانه معمولی نیست. این کامپیوتر مخصوص مهندسان و طراحان ۲ بعدی و ۳ بعدی جمع آوری شده است . این مدل گران قیمت اصلا  به درد کسانی که از کامپیوتر توقعی جز انجام کارهای روزمره و ایمیل فرستادن و دانلود کردن و بازی کردن ندارند، نمی خورد.

اما این کامیپوتر که در سایت دیجی کالا با  قیمت ۲۲۲ میلیون تومان فروخته می شود، چه ویژگی هایی دارد که خریدار را راضی می کند هم اندازه پول خرید یک خودرو با کیفیت را خرج خرید یک کامپیوتر کند؟

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

Green Z6 و به روزترین قطعات

راز آسمان پایتخت

این کامپیوتر با به روزترین قطعات ساخته شده است.پردازنده های اینتل سری زئون پلاتینیوم با ۲۸ هسته فیزیکی و ۵۸ ترد برای هر پردازنده با مجموع ۱۱۲ ترد و ۱۳۵ مگابایت حافظه برای مجموع دو پردازنده یکی از قویترین پردازنده های حال حاضر دنیاست. امتیاز عددی این دو پردازنده در وبسایت معتبر PassMark حدود50000 است که از قدرت فراتر از تصور این پردازنده ها خبر می دهد.

مادربرد حرفه ای ایسوس

مادربرد این کامپیوتر آخرین نسل از مادربردهای حرفه ای Dual Possessor شرکت ایسوس است. این مادربرد حرفه ای پشتبیانی از ۴ مسیر Nvidia SLI و AMD CrossFire X و SSD های M.2 و U.2 و NVME Gen4 و پشتیبانی از پورت های USB 3.1 Type A و Type C و پشتیبانی از 1536 گیگابایت حافظه ی رم ECC با فرکانس 2933 مگاهرتز به صورت هگزا چنل ، 10 پورت SATA 3 و 2 پورت LAN گیگابیت   امکانات زیادی در اختیار مصرف کننده قرار می دهد.

حافظه ساخت سامسونگ

حافظه SSD در این کیس کامپیوتر از سری اینترپرایز ساخت شرکت سامسونگ مدل PM981a از نوع Nvme است . این حافظه سرعت فوق العاده بالای ۳۰۰۰ مگابایت خواندن و نوشتن در ثانیه را در اختیار می گذارد.

کارت گرافیک با عمر طولانی

کارت گرافیک این دستگاه آخرین نسل از سری گرافیک های کوادرو ساخت شرکت nVidia است. این کارت گرافیک پردازشگری هیجان انگیز در سنگین ترین رندرهای تصویری ۳ بعدی است.

از مزایای ارزنده این کارت گرافیک می توان به مصرف فوق العاده پایین و ساختار مناسب برای استفاده طولانی مدت و بدون توقف از آن اشاره کرد.

کیس با طراحی شیشه ای

کیس شیشه ای این کامپیوتر ساخت شرکت گرین و مدل Z6 Artemis است که یکی از کیس های بسیار زیبا با بهره گیری از کولینگ قوی با قابلیت شخصی سازی رنگهای فن است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : دیجی کالاسامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز