کاشت هزاران نهال در فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش به پاسداشت روز درختکاری

شرکت فروشگاه‌های افق زنجیره‌ای کورش به مناسبت روز درختکاری و با هدف ایجاد محیط سبز و هوای پاک به تعداد شعب خود نهال کاشت.

به گزارش کاماپرس به نقل از روابط عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره ای افق کوروش، این شرکت همزمان با روز درختکاری و در اولین روز از هفته منابع طبیعی با هدف ایفای مسئولیت اجتماعی به کاشت ۲ هزار اصله نهال در مراتع شمال شرق تهران در حوزه آبخیز سد لتیان اقدام کرد .

شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش به عنوان فروشگاه دوستدار طبیعت در سال ۹۵، ۹۶ و ۹۷ به ترتیب  ۵۰۰، ۱۰۰۰، ۱۵۰۰ اصله نهال کاشت و امسال نیز با هدف ترویج فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی با کاشت ۲ هزار اصله نهال به تعداد شعب فروشگاهی شرکت در راستای حفظ سرسبزی میهن عزیزمان ایران گام برداشت.

گفتنی است؛ دو هزار اصله نهال اهدایی افق کوروش گونه هایی از سرو نقره ای، کاج تهران ، ارغوان، زیتون تلخ و داغداغان را در بر می گیرد که از مقاومت بالا و سازگاری لازم با بافت جنگلکاری برخوردار است.

آریاک سفر

شرکت افق کوروش با مشارکت نمایندگان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران با هدف دستیابی همیشگی به هوای پاکیزه و سالم برای شهروندان، از این نهال ها مراقبت و‌ نگهداری خواهد کرد.

همچنین لازم به ذکر است؛ این شرکت همچنین با اجرای سامانه EPM علاوه بر صرفه جویی در مصرف کاغذ در حفظ منابع طبیعی کوشیده است.

مرتبط با : افق کوروش
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز