کاسبی سلیبریتی ها با بازی ازدواج و طلاق

همانگونه که سلبریتی های خارجی با استفاده از محبوبیتشان و با تبلیغ کالاهای مختلف هرروز به ثروت خود اضافه می کنند، سلبریتی های ایرانی هم از این جریان عقب نیافتاده و علاوه بر معرفی کالاهای مختلف و کسب درآمد، برای حضور در برنامه های مختلف و تعریف داستان ازدواج و طلاقشان جیب تهیه کننده ها را خالی می کنند.
به گزارش کاما پرس، با رشد فضای مجازی، صاحبان برندها برای معرفی هرچه بهتر کالاهای خود و عقب نماندن از رقیبانشان، از پتانسیل سلبریتی ها برای تبلیغ تولیداتشان استفاده کرده و می کنند، دراین میان برخی رسانه ها به ویژه رسانه های مجازی هم برای دیده شدن برنامه هایشان از سلبریتی ها دعوت می کنند و از آنها می خواهند که قصه ازدواج، آشنایی و حتی طلاق خود را برای مخاطبان تعریف کنند، تا هم برنامه آنها دیده شود و هم پول خوبی نصیب سلبریتی ها شود.
یکی از جالبترین اتفاقات رخ داده طی یکی دو ماه گذشته، دریافت پول برای اولین مصاحبه بعد از ازدواج دوبازیگر است؛ یک زوج معروف که ازدواج‌شان حسابی جنجال به پا کرده بود برای حضور در یک برنامه تلویزیونی که مربوط به یکی از اپراتور‌های تلفن همراه بود ۱۰۰ میلیون تومان دریافت کردند تا قصه آشنایی‌شان را تعریف کنند.
یا مثلا حدود دوسال پیش، خانم بازیگر معروف که از همسرش جدا شده بود برای مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی اینترنتی رقمی حدود ۱۵ میلیون تومان دریافت کرد و ویدئوی مصاحبه‌اش بیش از یک‌میلیون بار دیده شد.
بنا به اعلام فرارو، دوسال پیش یک زوج هنرمند به‌شرط تامین هزینه‌های ازدواج و تصویربرداری مراسم‌شان، حاضر به مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی زرد اینترنتی شدند.
البته این موضوع در تلویزیون ابعاد جالب‌تری پیدا می‌کند، مثلا یک زوج ورزشکار که در ماه‌های اخیر جنجال‌های زیادی هم به پا کرده‌اند، برای حضور در یک برنامه تلویزیونی و صحبت درباره ازدواج‌شان ۱۵ میلیون تومان دریافت کردند تا شیرینی ازدواج‌شان را از تهیه‌کننده آن برنامه بگیرند.

انتهای پیام

آریاک سفر
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز