کار و زندگی در محبوب‌ ترین مقصد مهاجرت، کشور انگلستان

انگلیس-کاماپرس

مزایای کار و زندگی در انگلستان آنقدر زیاد است که تنها فقط و فقط وقتی پا به یکی از شهرهای انگلستان می‌گذارید و می‌خواهید کار و زندگی را شروع کنید، متوجه می‌شوید به چه رویای شیرینی وارد شده‌اید. انگلستان در صدر بهترین کشورها برای مهاجرت و زندگی است. لندن بالاترین میزان دستمزد را دارد و شهرهای مختلف آن مانند ادینبورگ تا شفیلد بهترین انتخا‌ب‌ها برای تعادل میان هزینه‌های زندگی و کار هستند.

بنابراین تنها با نگاهی به تجارب سایرین از مهاجرت به لندن و دانستن این که دقیقاً چه شهری مناسب شماست می‌توانید کار و زندگی در یکی از محبوب‌ترین مقاصد مهاجرتی جهان را آغاز کنید. حال در این راه کارشناسان علاءالدین نیز با سال‌ها تجربه و صدها پرونده مهاجرتی موفق کنارتان هستند تا بسته به آنچه که می‌خواهید شما را در زمینه مورد نظر مشورت و راهنمایی نمایند. بنابراین، به شرط آن که بدانید چطور برای مهاجرت به انگلستان آماده شوید، می‌توانید آینده روشن خود و خانواده را تضمین نمایید.

حال با علاالدین مهاجر در این مطلب همراه باشید تا با کار و زندگی در انگلستان بیشتر آشنا شوید.

۱. تنوع فرهنگی و زندگی در فضایی رنگارنگ

انگلستان یکی از مهاجرپذیرترین و بهترین کشورهای جهان برای زندگی در کشوری جدید است. این کشور و شهرهای مختلف آن از لندن تا منچستر بارها در لیست بهترین شهرهای جهان برای مهاجرت، تحصیل، کار و زندگی قرار گرفته‌اند. این کشور با وجود داشتن سیاست درهای باز و ارائه‌ راه‌های مختلف مهاجرتی پذیرای افراد از کشورهای مختلف است. میزان انطباق در این کشور با وجود روحیه مهربان و صمیمی مردم انگلستان بسیار مناسب بوده که نشان می‌دهد این کشور جای خوبی برای مهاجرت و شروع یک زندگی جدید است.

۲. برخورداری از مراقبت‌های بهداشتی و آموزش رایگان

افرادی که دارای پاسپورت انگلستان هستند می‌توانند به مراقبت‌های بهداشتی و آموزش تا حد مشخصی به صورت رایگان (NHS) دسترسی داشته باشند. زندگی و کار در انگلستان در واقع به این معناست که مهاجران می‌توانند در مواقع اضطراری از مراقبت‌های بهداشتی در بهترین کیفیت ممکن برخوردار شوند و هزینه‌ای مناسب برای آن پرداخت کنند. برای مثال هزینه دندان‌پزشکی یا جراحی‌های زیبایی بر عهده فرد است اما سایر عمل‌های اضطراری به صورت رایگان انجام می‌شود.

آریاک سفر

همچنین دولت برای خانواده‌های کم درآمد برنامه یارانه دارد. از سوی دیگر کودکان در بسیاری از مدارس از آموزش رایگان برخوردارند. با وجود دانشگاه‌هایی مانند آکسفرود و کمبریج در انگلستان که صدرنشین بهترین دانشگاه‌های جهان هستند می‌توان قطع به یقین گفت که سیستم آموزش و پرورش انگلستان در نوع خود یکی از بهترین‌ها است. در این سیستم برای مهاجران بورسیه و راه‌های مهاجرتی وجود دارد که با مشورت وکیل می‌توانید از آن‌ها باخبر شوید. پس از فارغ‌التحصیلی نیز فرصت‌های شغلی درخشانی در انتظار شماست.

تحصیل در انگلیس-کاماپرس

۳. فرصت‌های شغلی عالی

انگلستان خانه بسیاری از ابرقدرت‌های صنعتی و تولیدی در جهان است. وجود هزاران شرکت در شهرهای مختلف از جمله لندن نشان‌دهنده فرصت‌های شغلی بی‌نظیر در این کشور برای مهاجران است. شما می‌توانید از طریق وب‌سایت‌های مرتبط شرایط لازم برای یافتن شغل موردنظرتان را بررسی کرده و برای مهاجرت کاری به انگلستان اقدام نمایید یا با کمک وکیل مهاجرتی با اطمینانی بیشتر و تضمین همه جانبه کارفرمایی در انگلستان پیدا کرده و کار را برای خود راحت کنید. می‌توانید این کار را باز هم به وکیل مهاجرتی خود بسپارید تا با مشورت شما و شرایطی که دارید، بهترین کار برای اخذ اقامت و مهاجرت به انگلستان  را برای‌تان پیدا کند.

۴. انگلستان و راه‌اندازی کسب و کار

جالب است بدانید براساس آخرین آمار تا پایان سال ۲۰۲۲، ۲۴۵ هزار موقعیت شغلی خالی در انگلستان وجود داشته است. از دیگر مزایای کار در انگلستان، تناسب میان درآمد و هزینه‌ها است. علاوه بر این انگلستان بارها در میان ۱۰ کشور برتر جهان برای شروع کار و استارتاپ‌ها قرار گرفته است. قوانین آسان و سیستم مالیاتی مناسب انگلستان یکی از دلایل چنین مزیتی است.

همچنین مرخصی‌های زیادی شامل حالتان می‌شود. تقریبا هر فرد با استخدام رسمی شامل ۵ تا ۶ روز مرخصی در ماه می‌شود. دقت کنید که هر چه بیشتر در شغلتان پیشرفت کنید، مرخصی‌ها و حقوق‌ بیشتری هم خواهید داشت. از سویی دیگر بسیاری از افراد که در انگلستان درس خوانده یا شغلی را شروع می‌کنند به سرعت پیشرفت می‌کنند و می‌توانند پله‌های ترقی را در بسیاری از کشورهای دیگر دنبال نمایند.

5. امنیت بالای زندگی در انگلستان

براساس شاخص رفاه و امنیت جهانی، انگلستان در رتبه ۵ کشور برتر جهان از لحاظ آمار پایین جرم و جنایت و میزان بالای رفاه قرار دارد. بنابراین انگلستان نه تنها مقصد امنی برای مهاجران است بلکه در لیست بهترین مقاصد گردشگری فردی نیز قرار دارد و هر کسی می‌تواند به راحتی و با خیالی آسوده در این کشور زندگی کند.

6. تناسب میان درآمد و هزینه‌ها

بسیاری عقیده دارند که زندگی در لندن بسیار گرا‌ن‌قیمت است. باید توجه داشت که زندگی در پایتخت یا شهرهای بزرگ‌تر در همه کشورها گران‌تر است اما با وجود تناسب میان هزینه و درآمد نمی‌توان گفت لندن چندان گران‌قیمت باشد. با این وجود گزینه‌های دیگری مانند بکتون، کتفورد، چارلتون، گرینویچ، فارست والتام و غیره نیز در اطراف لندن وجود دارند که گزینه‌ای مناسب برای زندگی هستند.

7. زندگی در یکی از زیباترین کشورهای دنیا

در کنار تمام این‌ها، مهاجرت و زندگی در لندن یعنی زندگی در یکی از زیباترین کشورهای دنیا. معماری خیره‌کننده لندن، جنگل‌های شروود، وجود هزاران قلعه تاریخی، موزه‌های رایگان، بهترین جاذبه‌های گردشگری و هزاران مورد دیگر کاری می‌کند که نهایت لذت را از زندگی در یکی از زیباترین شهرهای جهان ببرید.

انگلیس-کاماپرس

8. برخورداری از مزایای پاسپورت معتبر انگلستان

براساس آخرین رتبه‌بندی شاخص هنلی سال ۲۰۲۳ ، پاسپورت انگلستان در رتبه ششم و هم ردیف با کشورهای فرانسه، ایرلند و پرتغال قرار دارد. بر این اساس کسانی که پاسپورت انگلستان را دارند می‌توانند بدون نیاز به ویزا یا تنها با صدور ویزای بدو ورود به ۱۸۷ کشور جهان سفر کرده یا زندگی کنند.

کلام آخر

حالا که با این مزایا آشنا شدید، نظرتان درباره کار و زندگی در محبوب‌ترین مقصد مهاجرت جهان، انگلستان چیست؟ با وجود چنین مزایا و راه‌های مناسبی که وکیل مهاجرتی خبره شما در اختیارتان می‌گذارد، رفاه و آسایش و زندگی در یکی از بهترین کشورهای دنیا چندان از شما دور نیست. برای آینده خود و فرزندان‌تان همین امروز اقدام کنید. می‌توانید جهت اطلاع از شرایط مهاجرت به انگلستان به وب‌سایت علاالدین مهاجر مراجعه کرده یا با کارشناسان مجرب ما به شماره ۰۲۱۷۴۴۹۵ تماس بگیرید و بگذارید علاءالدین نیز در کنارتان معمار آینده‌ای روشن برای شما و خانواده باشد.

انتهای پیام

مرتبط با : علاالدین مهاجر
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز