کار سخت سکه برای 12 میلیونی شدن!

طلا همچنان بین کاهش و افزایش قیمت سردرگم است. در حال حاضر قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل، 0.42 درصد بالا رفته و به یک میلیون و 160 هزار و 600 تومان رسیده است. سکه امامی هم با رشد 0.7 درصدی که نسبت به قیمت پایانی دیروز داشته، فاصله بسیار کمی تا 12 میلیونی شدن دارد. اما نرخ اونس طلا در مقایسه با دیروز کم شده و در حال حاضر هزار و 814 دلار است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار سکه و طلا اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، پیش بینی روند قیمتی در بازار طلای داخلی برای کارشناسان اقتصادی کار بسیار دشواری شده است. کارشناسان بازار طلا معتقدند که سکه برای عبور از مرز 12 میلیون و 200 هزار تومانی کار سختی در پیش دارد. صعودی بودن عواملی مانند نرخ اونس طلا و ارز در روند افزایشی و دستیابی سکه به قیمت 12 میلیون بسیار مهم به نظر می‌رسد. در حال حاضر نرخ دلار داخلی نسبتا پایدار شده و نرخ اونس هم بار دیگر مسیر کاهشی را در پیش گرفته است.

آریاک سفر

قیمت جهانی طلا افزایش می‌یابد

رشد قیمت طلا در بازار جهانی با اظهارات اخیر جروم پاول، رئیس بانک مرکزی آمریکا، مبنی بر عجله نداشتن آمریکا برای بالا بردن نرخ بهره اتفاق افتاد. اونس طلا در چند روز اخیر توانست به خوبی از اظهارات پاول در جهت صعود قیمتی استفاده کند. در حال حاضر ادامه دار بودن یا نبودن صعود قیمتی طلای جهانی به گزارش اشتغال ماهانه آمریکا بستگی دارد. این گزارش روز جمعه منتشر خواهد شد و مسیر قیمتی بعدی بازار طلا را تا حد زیادی مشخص می‌کند. با انتشار این گزارش و تحریک محرک‌ها، بلافاصله فشار خرید یا فروش در بازار طلا شکل خواهد گرفت.

به گفته خووی لی، اقتصاددان بانک اُ.سی.بی.سی، نیروی صعودی طلا در حال حاضر قوی است‌؛ اما ادامه دار بودن این نیرو به مطلوب بودن آمار اشتغال ماهانه آمریکا بستگی دارد.

نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز