کارگزاری بورس بیمه ایران؛ پیشرو در ارائه انواع خدمات بورسی

سوددهی در بازار بورس مسئله‌ای بسیار مهم و مورد توجه است. از ابتدای ورود به دنیای بورس، افراد باید برای شناخت مسائل ابتدایی بازار، واسطه گری مالی، سبدگردانی و مواردی از این دست، به دنبال واسط مناسبی باشند. کارگزاری» همان واسط بازار سرمایه است که خریدار و فروشنده این بازار را به یکدیگر متصل می‌کند. کارگزاری مانند «بورس بیمه ایران» در موارد مذکور فعالیت رو به جلویی دارد.

این شرکت طبق آمار و اسناد منتشر شده از سوی کارگزاران بورس اوراق بهادار در سال 1399، موفق شد نسبت به سال 1397، حدودا 60 پله رشد کرده و در بین 10 کارگزاری برتر کشور قرار گیرد. در ادامه کاماپرس مطالب بیشتری از فعالیت کارگزاری مذکور را برای مطالعه علاقمندان ارائه می‌دهد؛

کسب اعتبار بورسی با بورس بیمه ایران

کارگزاری بورس بیمه ایران در سال 1375 توسط شرکت سهامی بیمه ایران تاسیس شد و در سال‌های فعالیت خود با شعار «اعتماد بیمه‌ای+ اعتبار بورسی» انواع خدمات بورسی را در بخش‌های مختلف بورس اوراق بهادار، کالا و انرژی ارائه داده و تجربه کافی در زمینه‌های گوناگون بورسی کسب کرده است.

این کارگزاری همواره سعی در «حاکم کردن تفکر بنگاه داری اقتصادی» به منظور افزایش سود بنگاه و رشد ثروت سهام‌دار داشته و دارد. به همین منظور هم تلاش کرده است تا با افزایش کیفیت و سرعت ارائه خدمات خود، نقدینگی را به بازار سرمایه و در نهایت به بخش تولید منتقل کند.

آریاک سفر

بورس بیمه ایران در همین راستا و به منظور جلب رضایت مشتریان، طی سال‌های فعالیتش شعب خود را در 22 استان کشور گسترش داده است. البته این مجموعه قصد دارد بستری برای ارائه خدمات خود در تمامی استان‌های کشور را فراهم کند.

همچنین این شرکت در شهریورماه سال گذشته «مرکز تماس مشتریان» را راه‌اندازی کرد. هدف از این اقدام، ارتباط با مشتریان، دریافت نظر و شکایت آن‌ها در یک فرآیند منسجم و منعی برای دریافت خسارت یا تخلف احتمالی آن‌ها عنوان شده است. نتیجه اینگونه اقدامات بورس بیمه ایران، افزایش 6 هزار برابری تعداد مشتریان فعال کارگزاری بوده که در نهایت هم منجر به رشد 11 هزار و 400 درصدی ارزش معاملات اوراق بهادار این کارگزاری در سال گذشته- نسبت به سال 1398- شد.

از یادگیری مباحث بورسی تا انجام انواع فعالیت‌های سرمایه‌گذاری

سال گذشته سود عملیاتی این کارگزاری در مقایسه با سال 1398، رشدی 6 هزار و 900 درصدی را تجربه کرد. از جمله خدمات این مجموعه می‌توان به مشاوره عرضه و پذیرش شرکت‌ها، پرداخت اعتبار معاملاتی ویژه، ارائه تحلیل‌های بنیادی و تکنیکال و … اشاره کرد.

فعالیت‎های سرمایه گذاری این مجموعه در قالب صندوق‌های سرمایه گذاری و مدیریت ثروت انجام می‌شود. همچنین کاربران به منظور داشتن اطلاعات کافی، امکان استفاده از دوره‌های آموزشی ارائه شده توسط این کارگزاری و فیلم‌های آموزشی آن را داشته و می‌توانند بعد از کسب اطلاعات لازم، معاملات خود را به صورت آنلاین از طریق سامانه‌های در دسترس بورس بیمه ایران انجام دهند.

کمپین اخیر باشگاه بورس بیمه ایران

باشگاه مشتریان این کارگزاری هم در راستای جلب رضایت و اعتماد مشتریان خود، خدمات متنوعی ارائه می‌دهد. اخیرا در این باشگاه، کمپینی با عنوان «کیف پول» به راه افتاده که شرکت کنندگان می‌توانند سه شنبه هر هفته با پاسخگویی به سوالات مطرح شده در آن، امتیاز کسب کرده و کیف پول خود را پر کنند. گفتنی است این کمپین تا 29 تیرماه ادامه خواهد داشت.

کارگزاری بورس بیمه ایران در شبکه اجتماعی اینستاگرام هم فعالیت داشته و خبر برگزاری دوره‌های آموزشی، مسابقات و اطلاعات بورسی مختلفی را در آن منتشر می‌کند. ضمن اینکه این مجموعه هر هفته پیش بینی هفتگی از بازار سرمایه را به همراه دیگر محتواهای مرتبط در نشریه خود منتشر می‌کند.

مرتبط با : کارگزاری بورس بیمه ایران
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز