کارگزاری امین سهم ؛ ارائه‌دهنده خدمات بورسی متنوع

کارگزاری امین سهم با داشتن رتبه الف در میان ۱۰۸ کارگزاری و همچنین سابقه‌ی نزدیک به نیم قرن یکی از کارگزاران برتر کشور محسوب می‌شود. بورس ایران برای نخستین بار در سال ۱۳۴۶ آغاز به کار کرد. بورس ایران با وجود فراز و نشیب‌های بسیار خود امروزه یکی از پررونق‌ترین بازارهای اقتصادی در جذب سرمایه‌گذاران محسوب می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بورسی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

شفافیت و حمایت قانونی، حفظ سرمایه و قابلیت نقدشوندگی مهم‌ترین دلایل برای سرمایه‌گذاری قشر عظیمی از جامعه در این بازار هستند. شرکت‌های کارگزاری بازیگرانی کلیدی در ایجاد ارتباط میان خریداران و فروشندگان هستند. این شرکت‌ها تحت مجوز بانک مرکزی و سازمان بورس اوراق بهادار فعالیت می‌کنند.

بنیان‌گذار کارگزاری امین سهم، مرحوم اکبر زرگانی‌نژاد است. اکبر زرگانی نژاد در سال ۱۳۵۷ و به‌عنوان کارشناس در سازمان کارگزاران بورس و اوراق بهادار شروع به کار در بازار سرمایه کرد.

سر انجام در سال ۱۳۸۳، شرکت کارگزاری امین سهم به شکل سهامی خاص و با مدیریت زرگانی‌نژاد به ثبت رسمی رسید و در حال حاضر امین سیدی مدیرعامل کارگزاری امین سهم است.

آریاک سفر

نخستین کارگزاری با تمام مجوزها

امین سهم نخستین کارگزاری در سطح کشور است که موفق به دریافت تمامی مجوزهای بازار سرمایه شد. این کارگزاری مجوز‌ها و استانداردهای معاملات اوراق بهادار، معاملات فرابورس، معاملات آنلاین و کال سنتر را دریافت کرده است.

خدمات این شرکت دربرگیرنده حوزه‌های متنوعی نظیر معاملات اوراق بهادار، معاملات اتی، بورس کالا، انرژی و کشاورزی است. سامانه کال سنتر کارگزاری امکان ارسال سفارش و انجام معاملات را از طریق تماس تلفنی فراهم می‌کند.

امین سهم تاکنون نماینده پذیرش و عرضه سهام بیش از ۳۵ شرکت بورسی بوده است. از جمله این شرکت‌ها می‌توان به فولاد امیرکبیر، سبحان دارو، پارس خزر، کشت و صنعت شمال، نسوز آذر و پگاه خراسان اشاره کرد.

۳۵ شعبه از نمایندگان این کارگزاری در سراسر کشور  مشغول به فعالیت هستند و طبق آخرین اعلام‌ها سرمایه شرکت بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال تخمین زده می‌شود.

در سایت کارگزاری امین سهم اطلاعاتی نظیر قیمت‌های روزانه اوراق بهادار معامله‌شده در بورس، خبرهای مرتبط بر بازار سرمایه و  تحلیل‌های کارگزاری در دسترس مشتریان قرار گرفتته است.

مرتبط با : کارگزاری امین سهم
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز