کارگزاری اقتصاد نوین؛ حلقه‌ای از زنجیره خدمات بانک و بورس

آشنایی با کارگزاری‌ها برای افرادی که در بازار سرمایه مشغول به فعالیت هستند، نه فقط مهم، بلکه امری ضروری است؛ چراکه هیچ فردی بدون شرکت کارگزاری امکان فعالیت در بورس را نداشته و تمامی فعالیت‌ها، خرید و فروش و معاملات در بازار بورس اتفاق می‌افتد. بنابراین همه افراد به منظور ورود به بازار بورس باید ابتدا در یکی از مجموعه‌های کارگزاری ثبت نام کرده و کد بورسی دریافت کنند.

کارگزاری‌ها در حقیقت واسط و ناظر تمامی فعالیت‌ها، معاملات، خرید و فروش‌ها و تراکنش‌های بازار سرمایه هستند. هر عملیاتی اعم از خرید و فروش اوراق بهادار در بورس، بورس کالا، انرژی و … توسط این نهادها انجام می‌شود. از جمله کارگزاری‌های فعال کشور، کارگزاری «بانک اقتصاد نوین» است. این کارگزاری از زیر مجموعه‌های بانک اقتصاد نوین محسوب می‌شود. در ادامه کاماپرس مطالب بیشتری از این مجموعه را برای آگاهی خوانندگان و علاقمندان به فعالیت در بازار سرمایه ارائه می‌دهد؛

خدمات تخصصی بورس در کارگزاری اقتصاد نوین

شرکت کارگزاری بانک اقتصاد نوین در راستای تکمیل زنجیره خدمات بانک اقتصاد نوین تاسیس شد. در حال حاضر این مجموعه با نیروهای متخصص و با تجربه،‌ در حوزه پولی و بانکی کلیه خدمات بازار سرمایه را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. خدمات کارگزاری مذکور در حوزه‌های بورس اوراق بهادار، بورس کالا و بورس انرژی است.

این مجموعه با هدف جلب رضایت مشتریان و کمک به شفافیت و کارایی بازار سرمایه در جهت تامین مالی سازمان‌ها و افزایش وضوح در عرضه و تقاضای بازارهای کالایی فعالیت می‌کند. طبق اطلاعات موجود، سرمایه ثبت و پرداخت شده کارگزاری اقتصاد نوین 50 میلیارد ریال است.

آریاک سفر

این شرکت دارای مجوزهای فعالیت در تابلوی غیر رسمی، خرید و فروش اینترنتی، سبد گردانی، فعالیت در بورس کالا و … از سازمان بورس اوراق بهادار تهران است.

ارائه انواع خدمات به مشتریان فعال در بازار سرمایه

کارگزاری اقتصاد نوین به منظور ارائه خدمات مناسب به کاربران خود، سامانه پنل مشتریان راهکار جامع کارگزاری را در اختیار آن‌ها قرار داده است. این سامانه علاوه بر فراهم ساختن دسترسی به اطلاعات خرید و فروش‌های صورت گرفته، شرایط ثبت سفارشات آفلاین را هم برای مشتریان فراهم کرده است. ضمن اینکه کاربران امکان استفاده از سامانه آنلاین پلاس و همراه پلاس را هم برای انجام برخی فعالیت‌های مربوط به بورس دارند.

انجام سبدگردانی اختصاصی توسط این کارگزاری، از دیگر خدمات مجموعه مذکور برای مشتریانش است. همچنین امکان برقراری ارتباط و رفع مشکلات مشتریان در حوزه خرید و فروش سهام و مواردی از این قبیل از طریق مرکز تماس کارگزاری مذکور فراهم شده است.

به منظور رفاه حال مشتریان، این مجموعه علاوه بر تهران در شهرهای اصفهان، رشت و کرج نیز شعبه دارد.

رشد 850 درصدی سود کارگزاری اقتصاد نوین!

سود خالص این کارگزاری در پایان اسفند ماه سال گذشته، بیشتر از 214 میلیون ریال اعلام شد که نسبت به سال 1398، معادل 850/54 درصد رشد داشت.

معرفی‌ دارایی‌های مالی و واقعی، مزایای بورس برای سرمایه گذاری، مفهوم ریسک و بازده، مشارکت کنندگان در بازار بورس و … از آموزش‌هایی است که این شرکت به متقاضیان خود ارائه می‌دهد.

مشتریان این کارگزاری می‌توانند از طریق وبسایت رسمی آن، نماد شرکت‌های مختلف را به همراه آخرین معاملات انجام شده هر سهم، قیمت پایانی، درصد پایانی و حجم هر سهم مشاهده کنند.

مرتبط با : کارگزاری بانک اقتصاد نوین
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز