کارگران چادرملو سهامدار می شوند

چادرملو

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو  یا به اختصار CMIC، یک شرکت ایرانی ثبت‌شده در بورس اوراق بهادار تهران است، که در خردادماه سال ۱۳۷۱ معادل با ژوئن ۱۹۹۲ میلادی تأسیس شده‌است. این شرکت در حال حاضر به دو قسمت معدنی و صنعتی قابل تفکیک می باشد که شرکت معدنی از مرحله استخراج سنگ تا تولید کنسانتره و بخش صنعتی از تولید گندله تا فولاد را شامل می شود. کارگران و کارکنان شرکت معدنی و صنعتی چادرملو سهامدار شرکتی تازه تاسیس می‌شوند.
به گزارش کاماپرس، نار تقی زاده، مدیر عامل شرکت معدنی وصنعتی چادرملو در جلسه هفتگی خود با مدیران و سرپرستان ارشد مجتمع معدنی چادرملو گفت: یکی از اهداف مدیریت چادرملو علاوه بر افزایش راندمان و بهره‌وری تولید و تداوم طرح‌های توسعه خود، تامین هزینه زندگی و آینده‌نگری برای تمامی ‌پرسنل شاغل در این شرکت و زیرمجموعه‌های آن است. وی افزود: پیش از این اعلام کردم طرح ساخت مسکن برای کارگران و کارکنان در دو شهرستان اردکان و بهاباد در دستور کار است و اکنون با افتخار اعلام می‌کنم طرح دیگری را برای درآمدزایی و آینده‌نگری کارکنان و کارگران در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی در گفت و گو با دنیای اقتصاد در این خصوص گفت: به همین منظور در نظر داریم شرکت سهامی‌خاص با مشارکت شرکت‌های زیرمجموعه و تمامی‌ کارگران و کارکنان چادرملو تاسیس کنیم و همه پرسنل به نسبت مشارکت در امر تولید می‌توانند سهامدار آن شوند. ناصر تقی‌زاده افزود: این اقدام می‌تواند علاوه بر تداوم بخشیدن به روند توسعه و رشد شرکت، تضمینی برای درآمدزایی و رفاه پرسنل نیز باشد. بر این اساس در اولین گام برای شروع فعالیت این شرکت فنی و مهندسی، با حمایت چادرملو، عملیات بهره‌برداری و فرآوری سنگ‌آهن از معادن کوچک را به این شرکت واگذار می‌کنیم.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

آریاک سفر

انتهای پیام

مرتبط با : چادرملو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز