کارمنتو چه خدماتی به کسب و کارها می‌ دهد؟

کارمنتو-کاماپرس

نرم‌افزار کارمنتو یک ابزار مشاوره کسب و کار است که تاکنون بیش از هزار پروژه را به سرانجام رسانده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار کسب و کار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

کاماپرس در ادامه به معرفی کارمنتو و خمات آن به کسب و کارها می‌پردازد؛

نرم‌افزار کارمنتو یکی از محصولات شرکت «هوشمندسازان دانش آتی نوین» است که در سال ۱۳۹۷ راه‌اندازی شده است. طبق اطلاعات موجود در سایت این شرکت، کارمنتو اولین برنامه تخصصی مشاوره در حوزه‌های مختلف کسب و کار از جمله امور حقوقی، بازاریابی و فروش، بیمه و قانون کار، مالی و مالیاتی و برنامه‌نویسی، امور ثبتی، مدیریت منابع انسانی و… است.

یکی از ویژگی‌های این سایت، بخش «مشاوره رایگان» آن سایت که به تعداد بسیار زیادی از سئوال‌های کاربران پاسخ داده شده است. در بخش وبلاگ کارمنتو نیز مطالب متنوعی درباره چالش‌های کسب و کار در دسترس کاربران قرار گرفته است.

آریاک سفر

کارمنتو این قابلیت را به کاربران می‌دهد که پروفایل متخصصان، ساعت کاری آن‌ها، امتیاز و نظر دیگران درباره آن‌ها را مشاهده کنند. همچنین کاربران می‌توانند پاسخ‌های مشاوران به سوال‌های کارفرمایان را نیز بررسی کنند. آنها می‌توانند در صورت نیاز با متخصصان در بستر کارمنتو چت کنند.

کارمنتو با داشتن ۳۶۶ مشاور و ۲۴ هزار و ۷۸۷ کارفرما تا به حال ۱۱۲۴ پروژه به ثبت رسانده است.

اپلیکیشن کارمنتو قابلیت اجرا بر روی گوشی‌هایی با سیستم عامل اندروید و آیفون را دارد. در سایت کارمنتو اعلام شده که مشاوران به صورت 24 ساعت شبانه‌روز و 7 روز هفته به مشتریان خدمات می‌دهند.

طبق اطلاعات موجود در سایت کارمنتو بانک سپه، صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تهران، اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی، دانشگاه الزهرا، شرکت افرون روان و ایستگاه نوآوری شریف از جمله مشتریان سازمانی این اپلیکیشن هستند.

کارمنتو عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی است و نماد اعتماد الکترونیک را نیز از وزارت صنعت و معدن و تجارت دریافت کرده است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توان به وب سایت و صفحه‌های کارمنتو در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، تویتر و لینکدین مراجعه کرد.

نویسنده: امیرعلی نصوری

انتهای پیام

مرتبط با : کارمنتو
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز