کارت قرعه کشی بانک سامان چیست و چه کاربردی دارد؟

لست سکند

‌کارت قرعه‌کشی بانک سامان، یک کارت بانکی است که می‌توانید از طریق انجام هریک از فعالیت‌های بانکی مثل خرید‌های روزانه، خرید شارژ، پرداخت قبض، انتقال وجه و غیره امتیاز کسب کنید و هر ماه در قرعه‌کشی جوایز شرکت کنید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بانک و بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

مشتری از جمله مهم‌ترین عناصر بقای یک کسب و کار است. روش‌های بسیاری برای جذب مشتری وجود دارد که یکی از آنها در قالب تبلیغات اتفاق می‌افتد. برگزاری قرعه‌کشی‌هاست که همیشه  هیجان انگیز و مهیج بوده و هست. هدف اصلی قرعه کشی و اهدای جوایز، ایجاد پیام در ذهن مصرف کنندگان است. یکی از این موارد کارت‌های قرعه‌کشی در بانک‌ها برای افرادی است که به سپرده‌گذاری تمایل دارند. در همین راستا بانک‌های مختلف سعی دارند تا برای جذب مشتری و سپرده‌گذاران کارت‌های قرعه‌کشی را در نظر بگیرند.

کاماپرس در این مطلب با معرفی وین کارت که مخصوص قرعه‌کشی بانک سامان است چگونگی تهیه و مزیت‌های آن را به شما مخاطبان توضیح می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

وین کارت، سپرده‌ای است که برای انجام عملیات روزانه بانکی شامل، برداشت از حساب، انتقال وجه، ساتنا، پایا، دریافت انواع چک‌های بانکی و بین‌بانکی و … که می‌توانید از آن استفاده کرده و بر اساس خریدها و سایر عملیات بانکی روزانه امتیاز کسب کرده در قرعه‌کشی فصلی شرکت کنید.

امکان استفاده از 444 جایزه نقدی در هر فصل با مجموع مبلغ 12 میلیارد ریال با توجه به امتیازات کسب‌شده، امکان افتتاح سپرده وین به‌صورت کوتاه‌مدت و دریافت سود، امکان افتتاح سپرده وین به‌صورت قرض‌الحسنه پس‌انداز و مشارکت در تعاون عمومی، امکان استفاده از این سپرده به‌عنوان سپرده پشتیبان سایر حساب‌ها، به‌عنوان حساب دریافت اتوماتیک اقساط و محل تسویه‌حساب دستگاه‌های پایانه فروشگاهی از مزایای این کارت قرعه‌کشی به شمار می‌رود.

خوب است بدانید با استفاده از این سپرده می‌توانید از درگاه‌های الکترونیک شامل نت‌بانک، موبایل بانک، تلفن‌بانک عملیات روزانه بانکی خود را نیز انجام دهید و از تمامی خدمات خودپردازها، پایانه شعبه‌ای (pin pad)، پایانه فروشگاهی و اینترنتی استفاده کنید. همچنین هر شخص حقیقی فقط مجاز به افتتاح یک نوع سپرده وین در بانک است. امکان افتتاح سپرده وین به‌صورت مشترک وجود ندارد. در هر دوره یک‌ساله هر مشتری تنها یک‌بار امکان برنده شدن در جوایز فصلی را دارد. حداقل امتیاز برای ورود به قرعه‌کشی 100 امتیاز و حداکثر امتیاز هر مشتری 30 هزار امتیاز است. امتیازات تمامی مشتریان اعم از برندگان و … در پایان هر فصل بعد از قرعه‌کشی صفر خواهد شد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک سامان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز