کارتخوان اندرویدی کسبه چه مزیت هایی دارد؟

این روزها بیش از همیشه، خریداران ترجیح می‌دهند محصولات مورد نیازشان را در منزل یا محل کارشان دریافت کنند. به همین خاطر فروشندگان نیز به کارتخوان سیار نیاز بیشتری پیدا کرده‌اند.

به گزارش کاماپرس، گسترش پروتکل‌های بهداشتی و اصرار عموم مردم بر کاهش ترددهای غیرضروری تاثیر چشمگیری بر الگوهای رایج خرید گذاشته است. پیش از این معمولا شهروندان خریدهای روزمره خود را از سوپرمارکت محل به صورت تلفنی حضوری انجام می‌دادند. اما این روزها، مردم ترجیح می‌دهند اکثر اقلام مورد نیازشان را به صورت غیرحضوری خرید کنند و پرداخت را در محل کار یا منزل خود انجام دهند. آنها حتی مانتوهای مجلسی و لاستیک خودرو را نیز به صورت تلفنی و اینترنتی سفارش می‌دهند و هزینه را پس از دریافت کالا، با کارتخوان سیار پرداخت می‌کنند.

در چنین شرایطی آنچه می‌تواند به فروشنده‌ها کمک کند، کارتخوانی است که بتواند همزمان هم صورتحساب مشتری را تسویه کرده و فاکتور صادر کند و هم تراکنش بانکی را به سرانجام برساند و فیش تحویل دهد. کارتخوان اندرویدی کسبه که توسط نرم‌افزار حسابداری کسبه نیز پشتیبانی می‌شود، همه این امکانات را به صورت یکجا در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

دارنده این کارتخوان‌های لمسی و قابل حمل، با خیال راحت می‌تواند پس از کارت کشیدن و انجام تراکنش، علاوه بر ارایه فیش بانکی، فاکتور مشتری را نیز از همان دستگاه پرینت گرفته و تحویل دهد. سیستم‌عامل این کارتخوان سیار، اندروید است و ظاهری شبیه تلفن‌های هوشمند دارد.

این کارتخوان اندرویدی به کسب و کارها کمک می‌کند تا طبق سلیقه خود فاکتورشان را طراحی کرده و به همراه آرم، سربرگ، آدرس و شماره تماس فروشنده، اطلاعات خریدار و جزئیات فاکتور پرینت بگیرند. چاپگر این دستگاه، از نوع 6 سانتی‌متری است و حتی از رول‌های کاغذ سنتی هم پشتیبانی می‌کند. این کارتخوان قابلیت اتصال به حساب بانکی را دارد و پس از هر بار تراکنش آخرین صورت‌وضعیت حساب مشتری را نمایش می‌دهد.

آریاک سفر

با مانیتور لمسی 5 و نیم 5.5 اینچی نه تنها وضوح جزئیات فاکتور بیشتر است، بلکه امکان اعمال سریع دستورات نیز ممکن می‌شود. این کارتخوان با سیم‌کارت‌های تمام اپراتورها سازگار است و به سادگی امکان اتصال به اینترنت را دارد. یکی از ویژگی‌های قابل توجه کارتخوان اندرویدی کسبه، دوربین عکاسی آن است که به فروشنده و نماینده شرکت اجازه می‌دهد تا در شرایط حساس مستندنگاری دقیق‌تری انجام دهد. این دستگاه همچنین مجهز به بلوتوث و وای‌فای است و در محیط‌هایی که اینترنت در دسترس است، می‌تواند به سادگی از اینترنت محیط استفاده کند.

کارتخوانی که فاکتور می‌دهد

این کارتخوان که بار بسیار زیادی را از روی دوش مدیران عامل و مدیران مالی شرکت‌ها برمی‌دارد، علاوه بر اینکه امکان تراکنش‌هاس سریع را فراهم می‌کند، از مزایای شگفت‌انگیز دیگری نیز برخوردار است.

دارنده این کارتخوان بلافاصله پس از انجام تراکنش، یک فاکتور همراه با جزئیات کامل در اختیار فروشنده و خریدار قرار می‌دهد. فروشنده‌ها می‌توانند جزئیات فاکتور را جوری تنظیم کنند که پس از پرینت فاکتور، مانده‌حساب مشتری در انتهای آن درج شود.

انجام امور حسابداری مانند صدور فاکتور، انبارداری، بانکداری، دریافت و پرداخت، محاسبه سود و زیان و مدیریت بدهی و طلبکاری‌ها فارغ از زمان و مکان و تجهیزات دست و پاگیر حسابداری با این کارتخوان ممکن است.

شاید تصورش سخت باشد اما با این دستگاه کارتخوان سیار که در جیب هم جا می‌شود، می‌توان تمام حساب و کتاب های فعالان پخش مویرگی، بازاریابان و هر فروشنده‌ه ای برتر را نیز انتخاب و رتبه‌بندی کردرا کنترل کرد. برای آشنایی بیشتر با این دستگاه و خدمات پشتیبانی و آموزش آن می‌توانید به سایت نرم افزار حسابداری کسبه مراجعه کنید.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار موبایل، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : کسبه
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز