کاربرد انواع لوله نیوپایپ + قیمت روز

نسل جدید لوله و اتصالات موجود در بازار نیوپایپ نام دارند؛ قیمت لوله نیوپایپ نیز با توجه به استحکام و مقاومت این لوله ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ابزارآلات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، لوله نیوپایپ از برندهای معتبر لوله و اتصالات است که توسط صنایع گیتی پسند تولید می‌شود؛ متریال استفاده شده در آن دو لایه پلیمر دو لایه چسب و یک لایه آلومینیوم است. از لوله های نیوپایپ در سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی از کف، صنایع پزشکی مانند؛ انتقال دهنده گازهای پزشکی و سیستم های دیالیز، صنایع غذایی و دارویی، مواد شیمیایی با درجه حرارت کمتر از ۱۰۰ درجه و لوله کشی ساختمان استفاده می شود.

مزایای لوله نیوپایپ

مقاومت در برابر فشار سطحی و زیرسطحی، نصب و اتصال کارآمد و ساده، طول عمر بسیار بالا، عدم رسوب گیری، عایق بودن در برابر سرما و گرما،  دارای استاندارد کامل جهت مصارف آشامیدنی، بی صدا بودن لوله ها هنگام عبور آب، سهولت شکل پذیری، مقاومت در برابر فشار آب و استفاده کمتر از اتصالات از مزایای مهم و خواص لوله های نیوپایپ است.

سایت آنلاین خرید مطمئن

برای دسترسی به قیمت لوله نیوپایپ می‌توان به سایت ابزارینا مراجعه کرد قیمت های به روز انواع لوله و اتصالات را به دست آورد، ابزارینا یک فروشگاه آنلاین فروش تجهیزات بهداشتی شیرآلات، لوله و اتصالات است. خدمات ارسال سریع، مشاوره رایگان، ضمانت، اصالت، کیفیت و قیمت کالا امکان مرجوع یا تعویض کردن کالا و همچنین ارائه خدمات پس از فروش مزایای استفاده از این پلتفرم هستند. هدف اصلی این مجموعه رضایت و ثبات مشتری است. خریداران می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به وبسایت رسمی ابزارینا مراجعه کنند

آریاک سفر

در ادامه قیمت لوله نیوپایپ وسایر لوله های موجود در فروشگاه ابزار اینا را مشاهده می کنید؛

انتهای پیام

مرتبط با : ابزارینا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز